24 Ağustos 2013 Cumartesi

Nathan Shaw Twitter'da 'Vampire Academy: Blood Sisters' ile İlgili Sorulara Cevap Verdi

Nathan Shaw, Vampir Akademisi setindeki ilk gününde

'Vampire Academy: Blood Sisters'da bir dampiri canlandıran Nathan Shaw, 18 Ağustos'ta Twitter hesabından fanların filmle ilgili sorularına cevap verdi:

Zoey Deutch, Danila Kozlovsky, Lucy Fry, Edward Holcroft, Chris Mason, Harry Bradshaw ve Sami Gayle ile çalışmak nasıldı?

Nathan Shaw: Hepsi çok doğal oyuncular, kamera karşısında kendilerinden çok emindiler!

Canlandırdığın karaktere nasıl hazırlandın?

NS: Yönetmen Mark Waters'ı ve Richelle Mead'in kitaplarını araştırdım. Filme seçilmeden önce 'Dampir' nedir onu bile bilmiyordum!

Vampir Akademisi filminde bir dampiri canlandırmak hoşuna gitti mi ve ikinci filmde de yer almak istiyor musun?

NS: Benim için olağanüstü bir deneyimdi! Ekim ayından itibaren Los Angeles'ta yaşamaya başlayacağım ama ikinci filmin çekilmesini çok isterim.

Vampir Akademisi filmine seçildiğini duyduğunda heyecanlandın mı? Ve ekipte oyunculuk yeteneğiyle seni en çok şaşırtan kişi kimdi?

NS: Çok heyecanlanmıştım! Bu benim ilk uzun metrajlı filmim. Sarah [Hyland] harikuladeydi! Modern Family'deki halinden çok farklıydı!

Vampir Akademisi setindeki en komik an neydi?

NS: Set değil de hazırlık kampımız çok eğlenceliydi! Herkes nasıl dövüşeceğini öğreniyordu!

Filmde bir dampiri mi yoksa Moroi'yi mi canlandırıyorsun?

NS: Dampir :)

Fanlarınla ilgili en çok neyi seviyorsun?

NS: Her birini ÇOK SEVİYORUM! *kalp*

Vampir Akademisi filminde yer almanın en güzel yanı neydi? Peru'daki fanlarına bir selam gönderir misin?

NS: Bütün bu harika oyuncular ve teknik ekiple tanışmaktı! Peru'daki herkese selam!

Filmdeki tüm oyuncularla iyi anlaştın mı? Setteki en komik kişi kimdi?

NS: Kesinlikle açık ara Zoey! Sürekli gülüyor ve espriler yapıyordu.

Lucy'le hiç sahnen var mı?

NS: Evet var! Ama sahnenin ana odak noktası değilim, sadece arka plandayım. Bazı sahneleri fragmanda da görebilirsiniz!

Bu kadar büyük bir prodüksiyonda yer alabileceğini hiç düşünmüş müydün?

NS: Bunu hep istemiştim fakat bu kadar çabuk olmasını beklemiyordum!

Canlandırdığın dampirin adı ne?

NS: Ne yazık ki bir adım yok! :(

Bize filmden ne beklememiz gerektiğini söyleyebilir misin? Şimdiye kadar gördüklerine dayanarak!

NS: Ne beklemeniz gerektiğini kim bilebilir ki?!?! *gülüyor* Fakat aklınızı başınızdan alacağını söyleyebilirim!

Çeviri: cenup

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder