27 Ağustos 2013 Salı

Zoey Deutch ve Sarah Hyland'ın MTV Röportajı


Get More: 
2013 VMA, Artists.MTV, Music

Zoey ve Sarah, önceki gün katıldıkları MTV Video Müzik Ödülleri töreni sırasında kırmızı halıda MTV'ye bir röportaj verdiler ve 'Vampir Akademisi' hakkında konuştular:

MTV: Önceki gece bizimle birlikteydiniz, elimizde Vampir Akademisi'nden çok yakında yayınlayacağımız bir şeyler de var... Fanlar film için çok heyecanlı.

Zoey Deutch: Biliyorum... hepsi harikalar.
Sarah Hyland: İnanılmazlar.
Zoey: Gerçekten muhteşemler.

MTV: Peki fanlarının bu kadar coşkulu olduğu böyle büyük bir serinin parçası olmak nasıl bir şey?

Zoey: İnsanların... bilirsin ya seriyi okuyan fanların filmi beğenmesini ve yeni gelenlerin de hikayeden keyif almalarını umuyorum... evet öyle işte!
Sarah: Evet... Umarım onları hayalkırıklığına uğratmayız.
Zoey: Hayalkırıklığına uğratacağımızı düşünmüyorum.

MTV: Kitaptan beyazperdeye aktarılan hangi sahne konusunda daha çok heyecanlısınız?

Zoey: Bu... Ah. Bu çok genel bir soru.
Sarah: Evet çok genel bir soru oldu.
Zoey: Açıkçası... Bu genel soruya ben de genel bir yanıt vereceğim... kitabın tamamı!
Sarah: [Gülüyor]
Zoey: Açıkçası filmin tamamlanmış halini izlemek oldukça ilginç bir deneyim olacak... ım, özellikle de üzerinde o kadar uzun süre çalışıldıktan sonra...
Sarah: Evet.
Zoey: Ve tüm bu sürecin her anında yer almak... her anın o büyük perdede canlandığını görmek harika olacak.

MTV: Filme dahil olmadan önce kitapların hayranı mıydınız?

Sarah: Kitabı duymuştum ama... okumamıştım. Hakkında çok fazla şey duydum, ilk olarak senaryoyu okudum ve filmi çektik, sonra da... evet sonra da kitabı okudum. Yani... sadece ilk kitabı okudum. [yüzünde korku dolu bir ifade beliriyor] Sanırım bu kötü bir şey.
Zoey: Hayır değil. [Sarah'ya gülümsüyor]
MTV: Hayır, hiç de değil.

MTV: Malum şu anda Video Müzik Ödülleri törenindeyiz ve moda çok önemli bir mevzu, Video Müzik Ödülleri için özellikle ne gibi hazırlıklar yaptınız? Bu gece için moda felsefeniz neydi?

Sarah: Bence...
Zoey: KEYFİNİ ÇIKARIN!!!
Sarah: Evet... Bu bir Video Müzik Ödülleri töreni, keyfini çıkarın, ilginç şeyler deneyin ve normalde yapmayacağınız değişik bir şeyler yapın.

MTV: Justin Timberlake de törende olacak... [kızlar çığlık atıyor] Justin Timberlake'i neden bu kadar çok seviyorsunuz?

Zoey: Çünkü o inanılmaz yetenekli biri!
Sarah: O her açıdan... en azından duyduğum kadarıyla inanılmaz bir insan ve çok yetenekli. Bence onda kimsenin sahip olamadığı bir şey var.

VAWorldwideNews | Çeviri: cenup

Ayrıca bir diğer MTV röportajında; Zoey ve Sarah kıyafetlerine dair detayları veriyorlar ve törende görmek için sabırsızlandıkları kişilerden bahsediyorlar.


Get More: 
2013 VMA, Artists.MTV, Music

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder