14 Ağustos 2013 Çarşamba

Twitter Günlüğü - 13.08.2013

Dünden tweetler


 @OfficialVaMovie: "#VAFilmi fragmanı için hazır mısınız? @WeinsteinFilms'i takip edin ve test edilmeye hazır olun! Her şey YARIN vuku bulacak. @VAOfficialMovie"



@RichelleMead: "Dumanı üstünde VA fragman haberleri ve o görüntülere nasıl ulaşacağınıza dair bilgi yarın geliyor. Tarih olarak bu hafta görünüyor ama ne zaman ve nerede?"

@HarryBradshaw: @RichelleMead Ah, seni küçük muzur!! 


 @ElinLarsson19:  @HarryBradshaw @RichelleMead Bay Bradshaw kesinlikle katılıyorum! 

  @RichelleMead: @ElinLarsson19 @HarryBradshaw *kahkaha* Benim suçum değil! Twitter'ın aklı karıştı ve ortalık doğru olmayan haberlerle kaynıyor.

@HarryBradshaw: @RichelleMead @ElinLarsson19 Ne demek istediğini anlıyorum. VAAilesi sınavdan geçecek ;)



@CameronMonaghan: Evet, VA fragmanının yarın yayınlanacağına dair söylentiler duydum...

@CameronMonaghan: Şaka yapıyorum. Ama hayal ettiğinizden daha kısa bir sürede yayınlanacaktır. ;-)



@MarciLiroff: Aman Tanrım! Gerçek olabilir mi?! RT @CameronMonaghan: Evet, VA fragmanının yarın yayınlanacağına dair söylentiler duyrdum...

Bugünden tweetler



@HarryBradshaw: Test Edilmeye Hazır Olun. #VampireAcademy #BloodSisters



@RichelleMead: Hoş bir hafta olacağını size söylemiştim. :)




@MarciLiroff: Teşekkürler @ZoeyDeutch bu güzel resim kombinasyonu için... ve Rose'umuz olduğun için de! #vamovie 



@MarciLiroff: O SENSİN tatlım! RT @ZoeyDeutch: 'Vampire Academy' güçlü bir kadın karaker yaratıyor.



@MarciLiroff: Ve daha Salı günündeyiz! RT @RichelleMead: Size hoş bir hafta olacağını söylemiştim. :) 


@Nath_Shaw: Dünya çapındaki acil servis telefonları kitlenmiş olmalı!! #VAAilesi'ndeki herkesin "öldüm ben" yazdığını görüyorum... Ah Tanrım :P



 @RichelleMead: Promosyon resimlerinden sonra toparlandıysanız gücünüzü koruyun çünkü @WeinsteinFilms ve @OfficialVaMovie bugün fragmanla ilgili harika haberler verecekler. 

  
@RichelleMead: 'ilgili' dediğimi belirtmek isterim. :) Fragmanın ne zaman ve nerede yayınlanacağına dair hala resmi bir bilgi yok sadece bu hafta olacağını biliyoruz!


@RichelleMead: Fakat bugün duyacaklarınız karşısında çok memnun kalacağınızı düşünüyorum... tabii bütün bu VA film haberlerini kaldırabilirseniz.


 @OfficialVaMovie: Bilemiyorum @ZoeyDeutch - sence hayranlar bu hafta daha fazlasını kaldırabilirler mi? Kaldıramamış gibi görünüyorlar! #VAMovie


@OfficialVaMovie: Beyler, sanırım fanların gülüp rahatlamaya ihtyiyacı var. Bugün onlara fazla yüklendik! @AshleyCharles @EdHolcroft @ChrisMason_ #VAMovie


 @ChrisMason_ : @OfficialVaMovie @AshleyCharles @EdHolcroft  Bütün gün yağmur altında kalmış Rose Hathaway'e ne dersiniz? ... bir DAMP-IR*. #çokfazlakötüespri

*Damp=ıslak demek.


 @OfficialVaMovie: @GayleTweets8 - Bugün daha Salı günü! Sence hayranlar bu hafta @VAOfficialMovie'den geleceklerin daha fazlasını kadırabilecek mi? #VAMovie #SelamSami! #Mia


@GayleTweets8: Selam  @OfficialVaMovie @VAOfficialMovie Biliyorum ki bizim harika hayranlarımız bunu kaldıracaktır! Onlar KESİNLİKLE #testedilmeyehazırlar! :) xo, Mia


@EdHolcroft: @OfficialVaMovie Bana 2000 takipçi sağladığınız için teşekkürler. Siz VA hayranları GERÇEKTEN harikasınız. Sizin yakınlığınızı unutmayacağım. #VAAilesi


@Sarah_Hyland: #VampirAkademisi'nden ilk görüntüler millet! Siz VA hayranları muhteşem ve çok destekleyicisiniz. Kendimden çok sizlerin filmden görüntüler izleme şansı olacağı için heyecanlanıyorum. #NatalininSüslenmeÇabası

Cameron ve Zoey'nin Instragram hesaplarından resimler

12 Ağustos - Cameron: "Trafikte sıkıştım kaldım ama @bellomag için yaptığım çekim harika geçti."


12 Ağustos



13 Ağustos


Çeviri: elwiens

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder