15 Ağustos 2013 Perşembe

OVAM'dan 'Vampir Akademisi' Hayranlarına ve Filmin Oyuncularına Mesaj Var


OfficialVampireAcademyMovie:  
"Vampir Akademisi ile ilgili bugün çıkan bütün haberleri gördünüz mü? İsterseniz bana deli deyin ama oldukça fazla ilgi çekiyoruz. 
*Öhö* *Devam Filmi* *Öhö* 
Biz de aynı şeyi söyledik, Richelle de; hikayeyi değiştirmedik. Cidden. Sizi kandırmıyoruz. Yemin ediyorum. 
Şimdi ise sizin bildiğiniz şeyi diğer insanlara da öğretme zamanı geldi; VA harikadır. İleride harika reklam taktikleri kullanılacak. Bazılarınız çok sevecek. Bazılarınız ise - belki de - sevmeyecek. Bu gayet doğal. Bu kısa bir süreç değil... uzun bir maraton. Kendinizi bu tempoya hazırlayın. 
Unutmayın, kitapların hayranı olmak konu filmi izlemeye geldiğinde iki ucu keskin bir kılıcın üzerinde durmak gibidir. Zihninizin içinde kendi kendinize yarattığınız mükemmel bir dünya var. Aklınızı okuyamıyor olabiliriz ama bizler harika yapımcılarız! Nihayetinde kitap ve film birbirini tamamlamalıdır ama bir yandan da bağımsız olabilmelidirler. Sizden tek isteğimiz bu maceranın sonuna kadar bizimle birlikte olmanız. Filmin farkına yeni varan ve VA Ailesi'ne katılmak için heyecan duyan fanlara eşlik etmenizi istiyoruz. 
Eğer hala mutlu değilseniz en azından bizi kazıklamak için 15 Şubat'ı bekleyin :P"

OVAM'ın Twitter'da filmin oyuncularına özel yazdığı tweetler:


@OfficialVAMovie: "Bilginize... @ZoeyDeutch sadece birilerini dövüyormuş rolü yapmıyor. Onu dövüşürken gördüm. Ona bulaşmak istemem doğrusu. #ZoeyBizimRoseumuz #VAFilmi"


"@KozlovskyD Yakışıklı, komik Danila ve sonra birden bambaşka biri oluyor ve kendisini seksi, Tanrıvari Dimitri olarak görüyoruz. Ve her seferinde yüzüm kızarıyor. #VAFilmi"


"@LucyFryOfficial kesinlikle asil bir havaya sahip ve ister istemez sizde onun en yakın arkadaşı olma isteği uyandırıyor. Kenara çekil Prenses Kate. #VAFilmi"


"@Sarah_Hyland'ın Natalie için yaptığı şey tıpkı sütün Oreo'ya yaptığı şey kadar önemli. Harika olduğunu düşünüyorsunuz ama sonra BAM daha da mükemmelleşiyor. #VAFilmi"


"Sette @GayleTweets8 ile birlikte takılmaktan çok hoşlandım. Ama Mia'ya dönüştüğünde ben bile ondan uzak duruyordum. Ve onun o kısacık saçlarını da deli gibi kıskanıyorum. #VAFilmi"


"Yani demek istediğim... tarif bile edemiyorum... Her zaman her şekilde Dimitri hayranı olduğumu düşünürdüm ama sonra @DomSherwood1 ile tanıştım. #VAFilmi"


"@CameronMonaghan benim hassas noktam. Kaslarını gösteren bir resmini paylaşmıştı. O günden beridir karşısında aptalca görünmeden konuşamıyorum."


"@AshleyCharles için gece ya da gündüz sürekli kuralları çiğnedim. Onun o kibarlığı hiç de adil değildi. #VAFilmi"


"@EdHolcroft'u sette izlerken biz hanımların hemfikir olduğu şey onda kesinlikle bir erkek arkadaş hamuru olduğuydu. Rahatsız edici olan şey de hepimizin ondan yaşça büyük olmasıydı."


"İster gardiyan botları ister topuklu ayakkabılar içerisinde olsun @Mi55Tipper her türlü kıçımı tekmeler. Bu basit bir gerçek. #VAFilmi"

Çeviri: elwiens | cenup

1 yorum: