6 Ağustos 2013 Salı

Twitter Günlüğü - 06.08.2013

Richelle Mead de dün akşam gelen fragman haberini doğruladı. Sanırım artık sadece Weinstein Company'nin fragmanı bu aya yetiştirmelerini bekleyeceğiz.


@RichelleMead: "En çok sorulan sorulara cevap: EVET, bu ay bir VA fragmanı yayınlanacak. Ayrıca Fiery Heart'ın* 2. bölümünün yayınlanacağı bilgisini de aldım! :)"

@RichelleMead: "Diğer kaynaklar olur vermediği sürece tarihleri açıklayamıyorum, fakat beklemede kalın! Harika şeyler sizi bekliyor."

*Fiery Heart: Vampir Akademisi'nin yan serisi Bloodlines/Kanbağı Serisi'nin 4. kitabı.

Zoey Deutch İngiltere'den ayrılırken...


@ZoeyDeutch: Penceremden yağmur & "American"** görünüyor. İngiltere besbelli beni postalamaya çalışıyor? Çok mu gürültücüyüm? Tatilimi çok mu uzattım?"

@EdHolcroft: "@ZoeyDeutch evet. çok gürültücüsün #acıgerçek"

**Kendisi de Amerikalı olan Zoey, uçağın üzerindeki söze atıfta bulunuyor.


Zoey Deutch uçak yolculuğundayken...



@ZoeyDeutch: "O Amerikalı düşünce mantığıma çabuk uyum sağlıyorum. @maddiedeutch"

Ablasıyla mesajlaşması:

"Nasılsın? Nabir
Naberrrrrr*
Bana bir baksana iPad kullanıyorum benim zevk düşkünü biri olduğumu mu düşünüyorsun yokse
Yoksa*
Sanırım bunu yanlış kullanıyorum."

Zoey Deutch nihayet evinde! Annesi de kızının yanında olmasından dolayı çok mutlu.


@LeaKThompson: "Geri döndüüüü! Zoeyciğim nihayet burada, adada olduğu için çok mutluyum peki ama @maddiedutch nerede"


Penguin Teen Avustralya ekibi fragman haberine değişik bir şekilde sevinenlerden, Zoey'nin Londra'ya gittiği ilk dönemlerde bir kaza sebebiyle Cameron Monaghan'la birlikte metroda tıkılı kaldıkları andan bir resmini paylaşmışlar ve resmin üzerinde şöyle yazıyor: "ÇOK HEYECANLIYIZ BE"


@ZoeyDeutch: @PenguinTeenAus "@OfficialVAMovie fragmanı haberi bizi ÇOK HEYECANLANDIRDI @ZoeyDeutch #VampirAkademisi" !!!!!!

Dominic Sherwood tatili sebebiyle hayranlarını biraz ihmal ettiğini düşünmüş olacak ki şöyle bir tweet yazmış: 


@DomSherwood1: "http://youtu.be/hZv_xwFJKDc Üzgünüm uzun süredir burada değildim. #pyromaniaclarıaslaunutmaz"

(Dominic ve arkadaşlarının şarkı söylediği videoya yukarıdaki linkten ulaşabilirsiniz)

Sarah Hyland fragman haberine oldukça sevinmiş ama bir noktayı kaçırmış olacak ki sonradan hatasını düzeltmiş.


@Sarah_Hyland: "Harika bir #ModernFamily okuması gerçekleştirdim ve şimdi de #VampirAkademisi teaser fragmanının bu ay çıkacağını öğrendim!"

@Sarah_Hyland: "Bir dakika VA fanları. Teaser fragman haberini ben SİZDEN öğrendim! Hepiniz genellikle her şeyi biliyorsunuz! Ama sanırım bu resmi olarak doğrulanmamış :/"

Bir fan Weinstein Films'in Twitter hesaplarından verdiği cevabı kendisine gönderince ise Sarah'nın cevabı "kim bilirrrrr" olmuş.

Nathan Shaw da fragman heyecanına kapılanlardan.



@Nath_Shaw: "Umarım tüm #VAailesi bu ay çıkacak olan @OfficialVAMovie teaser fragmanı için hazırdır! #VAfilmi #VampirAkademisi Yaşasın Yaşasın!"

Çeviri: @cenup

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder