14 Kasım 2013 Perşembe

'Vampir Akademisi' Ön Gösteriminden İzleyici Yorumları


Vampir Akademisi ekibi geçtiğimiz günlerde görüşlerine başvurmak üzere özel bir gösterimle New York'ta bir grup seyirciye filmi izlettirdi. Bu izleyicilerden bazıları da hem Twitter'da hem de Tumblr'da filmle ilgili görüşlerini paylaştılar. Filme dair detaylar içeren spoiler yorumları çevirmedik (ve de açıkçası okumadık) fakat ana hatlarıyla film hakkında görüşler şimdilik harika görünüyor!

@AriannaDelBene:

*Vampir Akademisi adında yeni bir filmin ön gösterimine gittim. Vay canına gerçekten çok iyiydi.
*Sadece bir sahne seçmek zor bütün filmi çok sevdim. Beklediğimden ÇOK daha iyiydi. Tüm karakterleri sevdim!!!
*Dimitri karakterini sevdim. İyi oyunculuk. Aksiyon da iyiydi.
*Gerilimli ve çok güzel bir filmdi. Sadece tek bir favorim yok. Kesinlikle görülmesi gerek!
*(Soundtrack güzel miydi? sorusuna cevaben): ÇOK.
*(Christian'ı soranlara cevaben): Çok da alaycı bir tarafı yoktu.
*(Lissa ve Rose arasındaki arkadaşlığı soranlara cevaben): Filmin tamamı zaten aralarındaki arkadaşlık bağı üzerine kuruluydu.
*Soru-cevaplarla çok fazla bilgi vermek istemiyorum fakat filmin söz konusu tanıtımların aksine çok iyi olduğunu söyleyebilirim. TÜM yaş grupları tarafından izlenmesi GEREKEN bir film.
*Rose karakterini çok ama çok sevdim.
*(Christian'ı sevmedin mi? sorusuna cevaben): Hayır, sevdim ama bence fazla ciddiydi.
*(Filmdeki favori karakterin kim? sorusuna cevaben): Kesinlikle Rose.
*(Vampir Akademisi'nin devamı çekilirse izler misin? sorusuna cevaben): Kesinlikle izlerim.
*Filmde görsel efektler yoktu çünkü daha filmi bitirmemişler.

@yattykitty:

*Vampir Akademisi'nin ön gösterimine katılmak bana sanki ünlüymüşüm gibi hissettirdi.
*Deadmau5'in I Remember şarkısını kullandıkları için Vampir Akademisi'ni selamlıyorum.
*Kitaplar kadar harika değildi ama beklediğimden çok daha iyiydi!

@scottreadsit:

*Pekala. Vampir Akademisi filmi gerçekten çok ama çok iyiydi. Kesinlikle görülmesi gereken bir film!
*Salonda arkamda oturan kızlar Rose/Dimitri sahnesi boyunca ağladılar! #kitapkurtlarıharikalar
*Umarım beklediğinize değmiştir! Bence filmi seveceksiniz ;)
*Gösterime, film hakkında öznel bir görüş belirtmek için davet edildim.
*Beklediğinize değecek. İnanın bana.
*Film hakkında çok bir şey söyleyemem ama kitaba oldukça sadık kalınmış. Tüm duyguları hissedeceksiniz.
*Film hakkında bir yorum yazacağım ama bu yorumun o kadar da kayda değer olacağını sanmıyorum çünkü daha filmin tamamlanacak çok şeyi var.
*Vampir Akademisi filmi Rose ve Dimitri'ye olan sevgimi daha da bir sağlamlaştırdı!
*Çok fazla aksiyon ve komedi vardı; yeni seyirciler filme adapte olmakta çok zorlanmayacaklar ;)
*Strigoi'ye karşı savaştıkları sahneleri sevdim fakat yaratıkların görünüşlerini değil. Ama sanırım görünüşlerini zaten değiştirecekler. Yani filmin son hali için görsel efektler ekleyeceklerdir mutlaka.

@tiamo_nicole:

*Vampir Akademisi inanılmazdı!!! #öngösterim

ef-florescent | Tumblr:

*Favorilerimden biri şehvet büyüsü sahnesiydi. O hepimizin sevdiği sahnenin aynısıydı fakat biraz değiştirip daha komik hale getirmişler (Mean Girl ve Heathers yani). Büyünün onları kontrol ettiği belli oluyordu bu yüzden hareketleri de çok büyük büyüktü. Mükemmeldi.
*Danila, Dimitri rolünde harikaydı. Bence çok iyi bir iş çıkarmış.
*(Ruh büyüsü hakkında): Ne olduğunu açıkladılar ve Lissa'nın büyüyü nasıl kullandığını gösterdiler. Özellikle de gölge öpücük mevzusu. Çok iyiydi.
*Bence film bütün fanları mutlu edecek. Seyirci filmi sevdi. Herkes hep bir ağızdan gülüyordu ve bu bütün film boyunca sürdü. Bence herkese hitap etti. Hatta ailesiyle birlikte gelen orta yaşlı bir adam bile filmi sevdi.

klarolinefullofgrace | Tumblr:

*(Kitap dışında filme eklenen sahneler hakkında): Çok fazla sahne var evet ama tüm bunlar filme hizmet ediyor ve kitapta yer alan bazı şeyler de filmde yok vs. Çok fazla ipucu vermek istemiyorum!
*Sami'nin Mia performansını pek beğenmedim bu yüzden yumruk yiyip sustuğu sahneyi sevdim. Ses efekti harikaydı haha.
*Kan fahişeleri kısmına değinilmemişti ama herkes mevzuyu anladı.
*Mitolojiyi tamamen ele almışlardı. Çoğunlukla Rose tarafından anlatılıyor bu konular böyle kimin ne gibi bir rol oynadığını ve akademinin işleyişini öğreniyorsunuz. Konu Moroi güçlerine geldiğinde hızlıca Moroiler'in kontrol edebildiği dört element vardır vs. deniyor. Fakat Lissa sebebiyle Ruh gücüne daha çok odaklanılmıştı. Malum olaylardan sonra haha... gücünü nasıl kullandığını ve Rose'la aralarındaki bağı anlayabiliyorsunuz. Lissa gücünün bu olduğunu açıkladıktan sonra Ruh'un ne demek olduğuna dair kısa bir bilgi ediniyorsunuz.

@_heyimsteph:

*Ah Tanrım. Yönetmen de burada. Eve gidip bunun hakkında bir şeyler yazacağım. Ahhh. Çok iyiydi. #VAFilmi
*Vampir Akademisi inanılmazdı ve söz verdiğim gibi görüşlerimi en kısa zamanda yazacağım!!!
*Lucy harikaydı, oyunculuğu tam yerindeydi. Joely'i [Richardson, Kraliçe Tatiana] sadece 1,5 kez görebildik sanırım o da iyiydi. Sahneleri cidden kısaydı.
*Filmin oyuncu kadrosu inanılmaz MÜKEMMEL. Karakteri canlandıracak oyuncular açıklandığında mutluydum fakat filmi izledikten sonra oyuncu seçimlerinin HARİKA olduğunu ve tek tek özenle düşünüldüğünü anlamış oldum. Zoey, Rose olarak mükemmeldi ve çok havalıydı. DANİLA. LANET OLASI DANİLA. TÜM ÖDÜLLERİ HAK EDİYOR. DİMİTRİ'Yİ ADETA USTACA CANLANDIRDI. Natalie rolüyle Sarah, Mason rolüyle Cameron ve Christian rolüyle Dominic = SÜPERDİ.

@crazykg13:

*Vampir Akademisi'nin test gösterimine gittim. Görsel efektleri bitmemiş bir filmi izlemek harikaydı. Evet ben böyle bir ineğim işte.
*Filmi gerçekten sevdim! Kitapları henüz okumadım ama birkaç yıldır "okuyacaklarım" listesinde yer alıyordu.
*Rose ve Dimitri'nin arasındaki kimyayı çok sevdim. Film genel olarak vampirlik üzerine ilginç bir yaklaşım barındırıyor.
*(Filmde görsel efekt gerektiren sahneler hakkında): Çoğunlukla dış mekanlar. Okulun etrafındaki araziyi henüz tamamlamamışlar.
*(Ve tekrar görsel efektler hakkında): Film bitmiş olmadığı için bu konuda cidden bir şey söyleyemem. Filmi tamamen bitirdiklerinde eminim harika olacaktır.
*(Filmdeki vampir güçleri hakkında): Evet güçleri gördük. Bence oldukça güzeldi.
*Christian'ı sevdim. Biraz dertli bir karakter ama sevimliydi bence. Ama yine de Dimitri&Rose benim favorim.
*Kesinlikle çok fazla komik değildi. Bence tam kararındaydı.

@Vaporage:

*Vampir Akademisi'ni izledim. İyiydi, Ölümcül Oyuncaklar filmiyle eş değerde görüyorum. Ama fanlar filmi sevecek gibi.
*(Alacakaranlık'tan daha mı iyiydi? sorusuna cevaben): Evet öyleydi. Teaser fragmanda gördüklerimden sonra özellikle beklediğimden çok farklıydı.
*Filme 10 üzerinden 7 veririm. Görsel efektlerin olmaması biraz dikkat bozucuydu o yüzden belki görsel efektlerle birlikte puanım da artabilir.
*Filmin sonu çok iyiydi.

@kay_dee_ohh:

*Vampir Akademisi'ni Pazartesi günü izledim ama Rose/Dimitri konusunda çıldırmaya devam ediyorum. Sanırım onları haddinden fazla seviyorum.
*Jasmine'e (yorum yapan kişinin arkadaşı) ihtiyacım var böylece "My Roza" kısmı yüzünden tekrar çılgına bağlayabilirim.
*(Filmdeki favori sahnen hangisiydi? sorusuna cevaben): Karar veremiyorum! Ama cidden tamamı!

@Uku_Haley:

*Vampir Akademisi ön gösteriminden az önce döndüm. Sadece bedava olduğu için gitmiştim ama açıkçası film cidden iyiydi!
*Çok fazla bilgi vermek istemiyorum (kitapları da okumadım çünkü) fakat Zoey Deutch, Rose rolüyle herkesten sıyrılıyor. En komik replikler ondan geldi.
*Kitapları okumadım ama bence gençlere kitap eden bir vampir filminden beklediğimden çok daha fazlasını verdiler!

Not: Filme dair spoiler içeren yorumlar çevirilmemiştir. 

DhampirLife | Çeviri: cenup

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder