24 Ağustos 2013 Cumartesi

Twitter Günlüğü - 24.08.2013

Zoey'nin köpeği hayata veda etmiş :(


@ZoeyDeutch: "Huzur içinde uyu tatlı Joe Joe. 15 yıl o kadar da uzun gelmedi bana ama artık acı çekmediğin için şükran duyuyorum. Dünyadaki en iyi köpek olduğun için teşekkürler. Seni seviyorum."



@ZoeyDeutch: "'@VAZoeyDanila: @ZoeyDeutch @KozlovskyD Tumblr'daki bu fan çalışması hoşunuza gitti mi?! Harika bir şey! #VAAilesi' çok sevdim"


@ZoeyDeutch: "'@AlwaysZoeyD: @TheZobotArmy: Bir kediye dönüşmek için 6 neden @ZoeyDeutch' 5. de beni ikna ettin"

"Bir kediye dönüşmek için 6 neden"

1. Bedava yemek
2. Bedava yuva
3. İstediğin kadar uyumak
4. Hiçbir çaba harcamadan harika görünmek
5. Fasülyeye benzer patiler
6. İstediğin şeyi öldürme izni

Sarah Hyland, MTV Müzik Ödülleri törenine katılmak için New York'a gitti. Zoey'nin de 2 saat önce Instragram hesabından paylaştığı resimden (http://instagram.com/p/dZtY8jNhTq/) New York'ta olduğu anlaşılıyor.


@Sarah_Hyland: "Hoşçakal Los Angeles"

Çeviri: cenup

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder