26 Ağustos 2013 Pazartesi

Twitter Günlüğü - 26.08.2013

Dün geceden


@OfficialVAMovie: "Sanırım hepimiz @ZoeyDeutch ve @Sarah_Hyland'ın bu gece ne kadar seksi göründükleri konusunda hemfikiriz! VMA'da #VAFilmi'ni temsil ediyorlar."

Büyük bir NYNSC hayranı olan Sarah Hyland'ın, grubun yıllar sonra MTV Video MÜzik Ödülleri töreni sebebiyle tekrar bir araya gelişine tepkisi...

@Sarah_Hyland: "Artık mutlu bir şekilde ölebilirim. #VMA2013"


@Sarah_Hyland: "Bu. Gece. Hayatımdaki. En. Güzel. Geceydi. O. Kadar."


@DomSherwood1: "@ZoeyDeutch @Sarah_Hyland ve @mattpro13 VMA'da iyi zaman geçiriyorlar gibi görünüyor. Tadını çıkarın! xx"


"Selam @CameronMonaghan, VMA'yı ve arkadaşların @ZoeyDeutch ve @Sarah_Hyland'i izledin mi? Bu gece çok güzel görünüyorlardı."

@CameronMonaghan: "Onlar her zaman güzel görünüyor. Bu gece de aynı şekilde. @Dani_DasChamps @ZoeyDeutch @Sarah_Hyland"

@ZoeyDeutch: "@CameronMonaghan Teşekkürler Cam. Seni özledim. xx"

Bugünden


@HarryBradshaw: "Uykudan uyandım ve @Sarah_Hyland ile @ZoeyDeutch'un VMA'daki müthiş resimlerini gördüm. Kızlar çok güzel görünüyorsunuz!! Sizi özledim!!!"


@Mis55Tipper: "@ZoeyDeutch ve @Sarah_Hyland VMA'da ne kadar da GÜZEL görünüyorlardı değil mi :) Yürüyün kızlar! #VAAilesi"

@HarryBradshaw: "@Mi55Tipper FECİ GÜZELLERDİ"


@ZoeyDeutch: "Dün gece VMA'da harika zaman geçirdim! Stilim J. Logan Horne'nin eseri, makyajımı Lisa Aharon ve saçımı da Aviva Perea yaptı."



@Sarah_Hyland: "@mattpro13 ve sevdiklerimle hafta sonum harika geçti! @ZoeyDeutch & @maddiedeutch? Siz harikasınız! #VMA #VAFilmi"

@ZoeyDeutch: "@Sarah_Hyland @mattpro13 @maddiedeutch Seni şimdiden özledim. Keşke her gece beraber Justin Timberlake eşliğinde dans ederek kendimizi utandırabilsek... Çok eğlenceliydi."

Çeviri: cenup

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder