23 Ağustos 2013 Cuma

Twitter Günlüğü - 22.08.2013

Bazı özel sebeplerden dolayı Twitter Günlüğü'ne bir süre ara vermiştik ve şimdi yine ekibimizin tweetlerine dönüyoruz...

15 Ağustos


@OfficialVAMovie: "Sette @GayleTweets8 ile birlikte takılmaktan çok hoşlandım. Ama Mia'ya dönüştüğünde ben bile ondan uzak duruyordum. Ve onun o kısacık saçlarını da deli gibi kıskanıyorum. #VAFilmi"

@HarryBradshaw: "@OfficialVAMovie Benim kızım @GayleTweets8 hakkında ne diyorsunuz siz öyle?? Bruno'yu üstünüze salmam mı gerekiyor yani??"


@GayleTweets8: "Brunocuğumu seviyorum!! :) xx"


@GayleTweets8: "@OfficialVAMovie Seninle takılmak benim için de büyük zevkti. ÇOK. EĞLENCELİYDİ!!!!!!"


@OfficialVAMovie: "@EdHolcroft'u sette izlerken biz hanımların hemfikir olduğu şey onda kesinlikle bir erkek arkadaş hamuru olduğuydu. Rahatsız edici olan şey de hepimizin ondan yaşça büyük olmasıydı."

@EdHolcroft: "@OfficialVAMovie Düşündüğünüz kadar genç değilim..."


@EdHolcroft: "@OfficialVAMovie ve de ayrıca siz bayanlar bana bir teklifte bulunmadınız... #aslageçdeğildir"


@ChrisMason_: "@EdHolcroft @OfficialVAMovie 30. yaş gününü kutladık kendisinin"

@EdHolcroft: "@ChrisMason_ haha... seni trol"

@ChrisMason_: "@EdHolcroft ;) bunun seni biraz güldüreceğini düşündüm... Yaşlı adam"


@ZoeyDeutch: "Tam 5 tane füme balıklı çörek yedim. Hiç de pişman değilim. Dönüştüğüm kişiyle gurur duyuyorum. Kocaman bir karbonhidrat deposuyum."

@EdHolcroft: "@ZoeyDeutch Ağzınızda bir saniye, kalçanızda bir ömür kalır... Söyleyeyim dedim"

@Sarah_Hyland: "@EdHolcroft @ZoeyDeutch kapa çeneni Ed! Çörekler sayılmaz..."

@EdHolcroft: "@Sarah_Hyland @ZoeyDeutch sen benle böyle kaba saba konuştuğunda çok hoşuma gidiyor... Bir kere daha bana çenemi kapamamı söylesene..."

@Sarah_Hyland: "@EdHolcroft iğrençsin!!!!!"

@EdHolcroft: "@Sarah_Hyland özür dilerim. Çörek muhabbeti beni fazla ateşlendirdi"

Zoey, yeni çöreklerinin resmini çekip Twitter'a koyarsa...


@ZoeyDeutch: "Sizi yemeye hazırım"

@EdHolcroft: "@ZoeyDeutch Ben artık sana bir şey demiyorum..."

16 Ağustos

Sami Gayle, Richelle Mead'a hayranlığını ilan ederken...


@GayleTweets8: " '@DhampirLife: O yaşta Mia'nın şirret ve masum yanını ortaya koyuş şekli beni çok şaşırttı. - @RichelleMead' Çok tatlısın!"


@GayleTweets8: "@PageToPremiere @VAOfficialMovie Mia'yı canlandırmaktan çok keyif aldım!!!! Xx"


@GayleTweets8: "@RichelleMead ne kadar da harika bir kadın! #SÖYLEYEYİMDEDİM"

Dominique Tipper, Edward Holcroft'un bir şarkısını paylaştı. Sesi müthiş!


@Mi55Tipper: "Bu. harika. bir. şey. @EdHolcroft"


17 Ağustos

VA fanları bu kez "Zoey Bizim Kızımız" sloganını worldwide trending listesine taşıdı...


@ZoeyDeutch: " '@zoeydeutchuk Senin için Zoey Bizim Kızımız sloganını worldwide trend yaptık! Seni seviyoruz Zoey! :) xo' HARİKA -- tekrar!! Teşekkür ederim!!"


@GayleTweets8: "New York'un doğasının tadını çıkarıyorum! Xx"


19 Ağustos

Danila Kozlovsky, OVAM'a bir tweet yazdı daha doğrusu yazamadı ama bu bile onları heyecanlandırmaya yetti.



@OfficialVAMovie: "Evet, @KozlovskyD bana tweet attı. Bunda abartılacak bir şey yok. Çünkü bilirsiniz ya seksi film starları bunu HEP yapar."


@DomSherwood1: "Los Angeles'a doğru yola çıktım. Sizinle birkaç saat içinde görüşürüz xx"

@OfficialVAMovie: "@DomSherwood1 Eğer istiyorsan buluşabilir ve ne bileyim fanları falan korkutabiliriz!"


@Sarah_Hyland: "Her ikiniz de azıcık kafadan kontaksanız iyi bir arkadaşlığınız var demektir... @zoeydeutch"


Mesajda yazanlar:

Sarah: ".....zo"
Zoey: "Hahahahaha bu sohbete kahkahalarla gülüyorum, çok özeliz canım"
Sarah: "Annem de öyle diyor"

20 Ağustos


@DomSherwood1: "Los Angeles'tayım! X"

@Sarah_Hyland: "@DomSherwood1 ah!!"

Dominic'in hesabı bir spam tweetine maruz kaldı, "en kısa zamanda nasıl kilo verirsiniz" başlıklı bu tweet üzerine Dominic'ten açıklama geldi.


@DomSherwood1: "Kilo vermekle alakalı şeyi ben tweetlemedim! Öyle bir şeye inanmıyorum! Eğer mutluysanız, her şekilde mükemmelsinizdir x"

@EdHolcroft: "@DomSherwood1 Ben mükemmelim. Ama mutlu değilim... Ne yapayım, birkaç kilo mu alayım?"

@DomSherwood1: "@EdHolcroft Biz birbirimizden uzağız diye mutsuzsun"

21 Ağustos

Zoey, önceki gün Seventeen dergisinin stüdyosuna konuk oldu (resimlere buradan ulaşabilirsiniz) ve bunu bize kendisi duyurdu.

@ZoeyDeutch: "Beni ağırladığınız için teşekkür ederim @seventeenmag!"

22 Ağustos

Ve Dominic ile Sarah, Los Angeles'ta bir araya geldi :)


@Sarah_Hyland: "@mattpro13 ve @domsherwood1 ile diyet büskivisi yiyoruz. Evet doğru okudunuz VA fanları ;)"



@GayleTweets8: "Evet şemsiyem biraz hasar aldı.... ;) Fakat hiçbir şeyin keyfimi bozmasına izin vermiyorum! ;)"


Çeviri: cenup

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder