28 Ağustos 2013 Çarşamba

Zoey Deutch MTV Video Müzik Ödülleri Törenine Teen Vogue ile Birlikte Hazırlandı


TeenVogue - Zoey Deutch, ilk kez katıldığı MTV Video Müzik Ödülleri töreni öncesi kendisinin hazırlıklarına eşlik etmek için bizi davet etti ve biz de Vampir Akademisi'nin süper muhteşem (ve inanılmaz sevimli!) yıldızının akşamına eşlik etmekten büyük mutluluk duyduk. Stilist Logan Horne ve makyöz Lisa Ahron'un yardımlarıya birlikte o muhteşem Jonathan Simkhai elbisesi içinde herkesi kendine hayran bırakan aktris, yıllar sonra ilk defa yeniden performans sergileyecek olan bir grubu görmek için sabırsızlanıyordu. Törenden sonra tekrar bir araya geldiğimizde, "NSYNC'nin tekrar bir araya gelişi ve Lady Gaga'nın açılış performansı için çok heyecanlıydım. Her ikisi de beni hiç hayalkırıklığına uğratmadı," diyor. "Eminim ki tören boyunca kendi bat mitzvah* partimden daha çok dans etmişimdir, ki bu da tüm durumu özetliyor."

Elbisesi hakkında:

"Stilist Logan Horne ile birlikte çalıştım ve bu elbise Video Müzik Ödülleri için en uygun seçim gibi geldi bana, ne de olsa bu törende herkes biraz daha rahat takılıyor."

Görünümündeki en sevdiği parça hakkında:

"Saint Laurent marka siyah rugan ayakkabılarımı çok ama çok sevdim. Ayaklarım gecenin sonunda benimle aynı fikirde değillerdi ama tüm acıya değdi."

Saç ve makyajı yapılırken dinlediği şarkılar hakkında:

"Ben tam bir hip hop kurduyum. Hazırlanırken dinlemeyi en çok sevdiğim müzik türü bu."

Video Müzik Ödüleri töreni görünüşü hakkında:

"Altın sarısı gölgeli göz makyajı yapıldı ve saçlarım da önden hafifçe taç şeklinde toplanarak dalgalı bir şekilde serbest bırakıldı."

Favori makyaj malzemeleri hakkında:

"Chanel'in fondötenini, Mac Studio Fix'in maskarasını ve Burt's Bees'in hanımeli aromalı dudak merhemini seviyorum. Saçım için de Oribe Texturizing Spray kullanıyorum."

Tören sonrası düzenlenen partideki görünümü hakkında:

"Maje marka siyah deri bir elbise ve Gianvito Rossi marka ayakkabı giydim."

*Bat mitzvah: Yahudi kız çocukların 12 yaşına basmaları ve dini sorumluluklarının başlaması şerefine yapılan kutlama töreni.

Tüm Resimler

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com  imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Çeviri: @cenup

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder