15 Ağustos 2013 Perşembe

Richelle Mead ve 'Vampir Akademisi' Oyuncularının Fragman Tepkileri

Zoey Deutch - Rose Hathaway


@ZoeyDeutch: "#VampirAkademisi'nin ilk resmi fragmanına gelen coşku dolu tepkilere şahit olmaktan dolayı çok mutluyum! Sizi seviyorum millet!!"


@ZoeyDeutch: " '@KozlovskyBR: Vampir Akademisi bugün dünya çapında trend oldu! pic.twitter.com/e3DWAf3HyK' harika!"

Dominic Sherwood - Christian Ozera


@DomSherwood1: "Fragmanı az önce ilk defa izledim! Bu film için daha fazla heyecanlanacağımı düşünmezdim, ama öyleyim!!! Umarım hepiniz fragmanı sevmişsinizdir."

@DomSherwood1: "#pyromaniaclar bir HARİKA!! xx"

Richelle Mead


@RichelleMead: "Eve geldim ve bütün sevinç dolu tepkiler karşısında çok mutluyum! #VAfragmanı konusundaki heyecanınızı görmek beni çok memnun etti."


@RichelleMead: "Ayrıca bazı üzgün kişiler de görüyorum, bir şeyleri yanlış anlamışlar ve aslında filmde olmayan çok büyük değişikler yapıldığını düşünüyorlar. Fragman çok hızlı, çokça da montajlanmış bir şey... filmi bekleyin!"


@RichelleMead: "Favori sahneleriniz hangileri? Benimki hiç şüphesiz Rose ve Dimitri'nin antrenman yaptığı sahne. Filmin kilit noktalarından biri. O sahneye çok güzel hayat vermişler. #vafragmanı"


@RichelleMead: "Kitaptaki pek çok kilit sahneyi daha ilk VA fragmanında gördüğümüz için de çok mutluyum. Sadece bir Rosa sahnesi ve bir de "yakında" yazısı görmeyi bekliyordum."


@RichelleMead: "Şimdi yine gitmem lazım, oğluma akşam yemeğini vereceğim. Yorumlarınıza devam edin, bu hafta oturup sorularınıza cevap vereceğim."

Penguin Teen Avustralya'nın Mason ile ilgili tweetleri ve Zoey Deutch ile Cameron Monaghan'ın tepkileri


@PenguinTeenAus: "Özlediğimiz bir şey vardı, Mason! @CameronMonaghan bir sonraki fragmanın seninle dolup taşmasını istiyoruz."

@ZoeyDeutch: "@PenguinTeenAus @CameronMonaghan Katılıyorum!!!!"

Cameron Monaghan - Mason Asford


@CameronMonaghan: "@PenguinTeenAus Daha şimdiden çok fazla şey göstermek istemedik. ;-)"

Sami Gayle - Mia Rinaldi


@GayleTweets8: "#VATeaserFragmanını kimler izledi!!!!!!! Çok heyecanlıyım!!!!! :)"

Dominique Tipper - Alberta


@Mis55Tipper: "#VAAilesi fragman ne harikuladeydi ama değil mi?!"

Aaron Drozdov - Edward Holcroft


@EdHolcroft: "@OfficialVAMovie Vay vay vay vay!!!! Fragman DÜNYA ÇAPINDA azıcık heyecan patlamasına sebep olmuş gibi görünüyor.. VA fanları da dahil olmak üzere hepinizi tebrik ediyorum!! Xx"

Ashley Charles - Jesse Zeklos


@AshleyCharles: "@OfficialVAMovie @VAOfficialMovie EVETTTTTTTTTTTTT"

@toomuch_trouble: "@AshleyCharles İZLEDİN Mİ FRAGMANI?!?!? HARİKA DEĞİL MİYDİ!"

@AshleyCharles: "@toomuch_trouble Muhteşem!!!!!!"

Chris Mason - Ray (Kitaptaki Ralf)


@ChrisMason_: "Fragmanı anneme izletmek için sabırsızlanıyorum #VAailesi #vafragmanı"

Nathan Shaw - Filmde bir dampiri canlandırıyor.


@Nath_Shaw: "@OfficialVAMovie fragmanı tekrar tekrar izliyorum!! ÇOK GÜZEL!! Bu filmin bir parçası olmak harika!! #VAmovie"

James Ayling - Filmde bir Strigoi'yi canlandırıyor.


@IamJamesAyling: "@VAOfficialMovie fragmanı harika görünüyor! Bu filmin bir parçası olmaktan dolayı mutluyum. Çok eğlenceli bir işti!"

Çeviri: @cenup

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder