2 Ağustos 2013 Cuma

Twitter Günlüğü - 02.08.2013

Zoey İtalya tatilini yalnız geçirmiyor, filmde Aaron Dashkov rolüyle izleyeceğimiz Edward Holcroft da ona eşlik ediyor.


@EdHolcroft: "@ZoeyDeutch Güzel bir yüz ifadesi yapmaya çalışmıştım. Sen beni gölgede bıraktın. Şimdi tam bir embesil gibi görünüyorum #şaşkınsuratlar.com"


Edward Holcroft geçtiğimiz günlerde yazdığı bir tweetine Zoey'den cevap geldi:


@EdHolcroft: "selam bira... Sen de mi aktarmalı uçuşunu kaçırdın? #lanetolasılufthansahavayolları"

@ZoeyDeutch: "@EdHolcroft NE! SEN DE Mİ aktarmalı uçuşunu kaçırdın?!"


Cameron Monaghan'ın yeni bir projesi varmış ama şimdilik gizli! Zoey de bu projenin ne olduğunu bildiğini iddia ediyor.


@CameronMonaghan: "Az önce harika bir projeyle ilgili gerçekten çok güzel haberler aldım. Sizlere daha fazla bilgi verebilmek için sabırsızlanıyorum!"

@ZoeyDeutch: "@CameronMonaghan hımmmm... #gizemli fakat #benseninsırrınıbiliyorum, hashtag benden saklanamazsın."

Dominic Sherwood'un dün paylaştığı o malum resme dair tepkiler...


@OfficialVAMovie: "@DomSherwood1 Bu fotoğraf #VAFilminin kadın hayranlaronın büyük bir kısmını yıktı geçti, bunu biliyorsun değil mi? #Christian"


@Sarah_Hyland: "@DomSherwood! Pool!! (havuz)" Ben bunu "Poo" (kaka) diye okudum..."

@DomSherwood1: "@Sarah_Hyland haha! Hayır hayır! Umarım filminin çekimleri iyi gidiyordur ve eğleniyorsundur xx"

Dominic Sherwood tatiline devam ederken bir yandan da iş düşünüyor.


@DomSherwood1: "Fransa'da harika zaman geçirmeye devam ediyorum! Fakat iş peşimi bırakmıyor! Ve BEN BUNU SEVİYORUM! #kaçışyok x"

Dominic'ten Pyromaniaclar'a* mesaj var!


@DomSherwood1: "#Pyromaniaclar harika x"

*Pyromania: Durduk yere bir şeyleri ateşe verme isteği.
*Pyromaniac: Pyromania isteği duyan kişi.
*Pyromaniacs/Pyromaniaclar: Elementi ateş olan Christian'ın bir şeyleri yakmayı ne kadar çok sevdiğini biliyoruz, Christian fanları da bu sebeple kendilerine Pyromaniaclar diyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder