16 Ocak 2014 Perşembe

Sarah Hyland'ın E!Online Röportajı



Muhabir: Vampir Akademisi?

Sarah Hyland: Evet.

Muhabir: Sen bir vampirsin.

Sarah: Ben bir vampiri canlandırıyorum.

Muhabir: Dişlerin de var?

Sarah: Evet dişlerim de var.

Muhabir: Eğlenceli miydi?

Sarah: Çok eğlenceliydi, filmin çekimlerini Londra'da gerçekleştirdik ve hayatımda ilk kez Londra'ya gittim. Bir vampiri canlandırıyorum ve hayatımda ilk kez bir vampiri oynuyorum. Sahte sivilcelerim vardı ve bu da hayatımda ilk kez yaşadığım bir şeydi.

Muhabir: Sahte ne?

Sarah: Sivilceler. Bilirsin ya yapışkan dövme gibi bir şey, suyla temas halinde anında çıkıyor. Çok eğlenceliydi, ilk defa dövüş dersleri aldım, antrenman yaptım ve aksiyon sahnelerinde kullanılan tellerle birlikte çalıştım. Yani çok keyifli bir süreçti ve umarım fanlar da en az bizim kadar keyif alır.

Muhabir: Herhangi bir yerini incittin mi?

Sarah: Bilirsin ya ben ve Zoey çok küçük yaratıklarız. O benden daha çok antrenman yaptı dolayısıyla benden daha güçlüydü. Ben de kendimi zorladım. Fakat bilirsin ya eğer bir yerin incinmemişse o işe kendini %100 vermemişsin demektir.

Muhabir: Güzel bir felsefe.

Sarah: Evet. Eğer bu işin içinden yara almış ve bir yerlerim kanamış şekilde çıkmazsam işimi yapmamışım demektir diye düşündüm.

Muhabir: Yara almış ve kan dökmüş biri olarak oldukça iyi görünüyorsun.

Sarah: Tüm bunlar geçen yaz yaşandı, artık iyileştim.

EOnline | FansOfVA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder