11 Ekim 2013 Cuma

Zoey Deutch ve Lucy Fry'ın VH1 Sohbeti




Sohbetten paylaşılan notlar:


VAWorldwideNews'den:

*Tanışmaları ve arkadaşlıkları hakkında:

Zoey Deutch & Lucy Fry: "Seçmelerde tanıştık."
Lucy Fry: "O anda aramızda bir bağ oluştu. Zoey arabasıyla beni eve bıraktı, kendisi benim rehberimdi..."
Zoey Deutch: "Yalnızdı. Sadece bir araca ihtiyacı vardı."

*Zoey'nin Danila'yla öpüşmesi hakkında:

*Zoey sadece gülümsüyor*
Lucy Fry: "Şunun bilmiş gülümsemesine de bakın! Bence gülümsemesi her şeyi açıklıyor."
Muhabir: "Öpüşüp de bunun hakkında konuşacak biri değil."
Lucy Fry: "Filmi izleyip görmeniz gerekiyor."
Zoey Deutch: "Beni utandırmak çok zordur ve sen bunu başardın! Evet başardın! Selam millet. Şurada bir masa varmış, dibine girsem iyi olacak."

*Lucy'nin Dominic'le öpüşmesi hakkında:

Lucy Fry: "İlk öpüşme sahnemiz film çekimlerinin ikinci gününe denk geldi bu yüzden her ikimiz de çok gergindik çünkü daha yeni tanışmıştık. [Dominic Sherwood] O beni çok rahatlattı ve sürekli güldük çünkü çekimler süresince yüzümüz hep birbirine çok yakındı. Ördek suratı yapıp duruyordum ve gülmemek için kendimizi zor tutuyorduk. O sahnelerin çekimlerinde çok eğlendik ve Dominic ortamı daha da rahatlattı. O harika bir insan. Bu durum bir açıdan da iyiydi çünkü bence Lissa ve Christian sürekli çok gergin ve ciddiler; aralarında müthiş bir tutku var. Bu yüzden Dominic ve ben normalde çok eğlenceli olmamız gerekiyordu ki bu durumu eşitleyebilelim. Sahne aralarında sürekli gülüp eğleniyorduk fakat çekim anında aramızda aniden bir gerginlik oluşuyordu."

KozlovskyBrazil'den:

Zoey Deutch: "O (Danila Kozlovsky) çok yüce gönüllü ve iyi bir insan. Enerjinizi hissetme konusunda çok iyi, çevresine nasıl uyum sağladığını ve aynı zamanda ne kadar dinamik olduğunu görmek mümkün. Bu çok zor bir beceri gerektirir ve o kesinlikle buna sahip. Etrafında hiçbir zaman rahatsız, gergin ya da karmaşık hissetmedim. Söz konusu oyunculuğu olduğunda geniş yelpazesi olan biri, kişiliği de keza aynı şekilde bunu tamamlıyor. Bana göre o bu rol için en mükemmel kişi. Eleştirmenlerin beğenisini kazanan harika, muhteşem bir tiyatro ve sinema oyuncusu." (Çeviri: missfirat)

@DhampirLife'dan:

Zoey Deutch: "Bilirsin ya hani birileriyle tanışırsın ve 'Ben bunlarla sonsuza dek arkadaş kalacağım' dersiniz. İşte ben de Danila hakkında tam da böyle hissediyorum."


Zoey ve Lucy filmden çok fazla görüntü izlememişler. Zoey film çekimleri sırasında bazı sahnelerin tekrarlarını izlemiş.

Lucy, hala Twitter'ı nasıl kullanacağını öğrenmesi gerektiğini söylüyor.

Adrian'ı kimin canlandırmasını istersiniz? Lucy Fry: "Adrian için aklımda biri var ama herkesin benimle hemfikir olacağını sanmıyorum."

Rose'u canlandırmak zor muydu? Zoey Deutch: "En zor kısmı sıkı eğitim dönemiydi."

Lucy Fry, koreografi ve aksiyon sahneleri çeken herkese hayran kalmış.

Fanların görmesi için sabırsızlandığınız bir sahne var mı? Zoey Deutch & Lucy Fry: "Tüm sahneler? Filmin ta kendisi."

Zoey Deutch: [Film hakkında] "Genç kızlara gerçek arkadaşlıkların erkek arkadaş veya kız arkadaşlarıyla olan ilişkilerinden çok daha önemli olduğu fikrini veriyor."

Seyahat etmek istediğiniz yerler nereler? Zoey Deutch & Lucy Fry: "Yunanistan, Japonya, Tayland, Avustralya, Rusya."

Çeviri: cenup
@ZoeyDeutchRusF

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder