10 Temmuz 2013 Çarşamba

Weinstein Company'nin Talihlisi Set Ziyaretini Gerçekleştirdi


Vampire Academy: Blood Sisters'ın ABD dağımtımcısı Weinstein Company'nin düzenlediği yarışmayı kazanarak filmin Londra'daki setini ziyaret etme şansı elde eden serinin hayranı Julia Munslow dün set ziyaretini gerçekleştirdi. İşte ziyarete dair yazdığı tweetler.

Set nasıldı?
Harika!

Oyuncularla resim çektime iznin var mıydı? Fan sorularını cevaplayabilir misin?
Evek çektirdim. Set fotoğrafçısının makinasındalar, kendisi harika fotoğraflar çekti. Kendim için fotoğraf çekmeme iznim yoktu. Çok fazla detay veremem ama elimden geldiğince cevaplayabilirim!

Senin için çok mutluyum! İzin verdiklerinde umuyorum bizimle paylaşırsın (ne zaman olursa!)
Sanırım mümkün olduğunca kısa bir süre sonra Facebook üzerinden paylaşacaklar. Görmek için ben de en az sizin kadar sabırsızlanıyorum!

 Oyuncularla ne kadar süre konuşma şansın oldu?!
Kişiye göre değişti çünkü bazılarının çekimleri devam ediyordu bazıları ise diğerleri kadar meşgul değildi!

  Zoey ve Danila nasıldı? İkisiyle beraber mi tanıştın? Aman Tanrım!
İkisiyle hem ayrı ayrı hem de birlikte konuştum!

Danila'yı görebildin mi?!
Birkaç defa!

 Jesse ve Aaron'ı canlandıran oyuncularla tanışabildin mi? Kusura bakma isimlerini hatırlayamadım.
Evet, tanıştım.

Eğlendin mi? Bütün oyuncularla tanışabildin mi?
Çok eğlenceliydi. Hayatımın en önemli anını yaşadım ve çok çabuk bitti.

Sadece bir sorum daha var; tanıştığında Danila nasıl davrandı?
 İnanılmaz şekilde kibardı! Tam bir beyefendi ve ona bakınca Dimitri'nin sert ve naif yanını görmek hiçte zor değildi. 

Cameron ve Dominic nasıldı?
Cameron sette değildi :( Dom çok sevimli... oldukça büyüleyici biri.

Mark Waters ve Strigoileri canlandıran oyuncularla tanıştın mı?
Mark Waters ile tanıştım. Ama etrafta hiç Strigoi yoktu.

Bizimle paylaşabileceğin herhangi bir şey var mı?
Oyuncular harikaydı. Kesinlikle inanılmazlar. Muhteşem bir kast işi çıkarmışlar.

Katılıyorum. Ben de bütün kast seçimlerini çok sevdim! Sana ne kibar davranan kimdi? Zoey ve Danila arasında bir kimya sezebildin mi?
 Hepsi çok canayakındı! Bütün kast biribiriyle müthiş uyum sağlamış görünüyordu.

Nasıllardı? Danila nasıldı? Ve Zoey?
İkisi de harikaydı, birkaç sahne izleme şansım oldu.

Zoey nasıldı?
Sevimli ve sampetik. O tam bir Rose.

İlk karşılaştığında Zoey ve Danila nasıldı?
İkisi de çok arkadaş canlısıydı ve fazlasıyla sevimliydiler.

Danila'yı filme konuşurken duyduğumuzda olduğumuz yerde eriyecek miyiz? İddiya varım aksanı adamı kendinden geçirir!
Sanırım bugün 'kendinden geçme' kelimesinin anlamını yeniden oluştudum.

Selam Julie, senin adına çok mutluyum! Dom, Lucy ve Cameron hakkında ne düşünüyorsun? Onlar nasıllardı?
Teşekkürler! Dom sevimli ve büyüleyiciydi. Lucy sevilesi ve kesinlikle çok şeker biri. Cameron ise sette değildi.

Eminim çok eğlenmişsindir. Dragozera'yı (Lucy + Dom) görebildin mi?
Beraber değil ama ayrı ayrı ikisiyle de tanıştım. 

Duyduğum kadar sevimliler miydi?
Kesinlikle harikalardı. 

Danila'nın 'Roza' deyişini duyabildin mi?
Hayır, duyamadım!

St. Vladimir Akademisi'ni ilk gördüğünde ne düşündün?
Muhteşem bir yer! Set çok güzel.

Sarı saçlarını (Lucy'nin) görebildin mi? Nasıldı?
Tam Lissa ve prensesler gibi! Çok güzel görünüyordu!

Peki Sami? Onu görebildin mi?
Sami kesinlikle çok candan, onunla da azıcık konuşma şansım oldu.

Oyuncuların, sana karakterleri anımsatacak bir özellikleri var mıydı?
Şaşırtıcı ama evet! Resimlerine bakarak bunu anlamak zor ama hepsinin karakterlerini anımsatan ufak özellikleri var.

Bu harika! Yani sadece güzel görünüşleriyle ilgili bir durum değil!
Kesinlikle değil! Çekimlerin sadece çok küçük bir kısmını gördüm ama o bile mükemmeldi!

Haha, açıkçası ne soracağımı bilmiyorum. Peki, her şey beklediğin gibi miydi yoksa daha mı fazlasıyla kaşrılaştın?
Mükemmeldi! Oyuncular, teknik ekip çok misafirperver ve nazikti. 

Set ziyaretindeki en sevdiğin an hangisiydi? Bugün bir fangirlin rüyasını geçekleştirdin!
Bütün oyuncuları ve filmin sihrini görmekti!

***

Ayrıca Julia set ziyareti esnasında da tweetler yazı, işte onlar;

Vampir Akademisi oyuncuları... vay canına.

 Bugün sette oyuncular ve teknik ekibin bana karşı olan misafirperveliği ve kibarlığını buradan aktarmak imkansız sanırım

Ayrıca, millet... meşhur paltoyu gördüm

Setteki yetenek, kibarlık ve şapşallıklara doyamadım.

Herşeyin detayını anlatamam. Sürprizleri bozmak istemiyoruz! Güvenin bana beklediğinize değecek.

Zoey tam Rose, çok arkadaş canlısı, sempatik ve o coşkun ruha sahip. Danila tam bir beyefendi ama aynı zamanda da sert görünmeyi becerebiliyor.

Lucy ve Sami çok candanlar ve kesinlikle çok sevimliler. Ashley, Edward ve Chris, kesinlikle büyüleyiciler. Sarah ise mükemmel ve çok sevimli biri. 

Ah, ayrıca Dominic Sherwood ayrılmadan önce yanağıma bir öpücük kondurdu... Evet, şimdi çıldırabilirsiniz.

***

Oyuncuların, set ziyareti hakkındaki tweetleri;


"Seninle tanışmak çok güzeldi!!! Umuyorum sette harika bir zaman geçirmişsindir. Yarışmayı kazandığın için tebrikler!!!"


"Üzgünüm canım, bugün çalışmıyordum. Umarım eğlenmişsindir! :-)"


"Seninle tanışmak gerçekten çok güzeldi!!! Londra keşfinde iyi eğlenceler ve eve dönüşte iyi yolculuklar." 

Çeviri: elwiens
Twetleri derleyen DhampirLife

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder