17 Temmuz 2013 Çarşamba

'Vampir Akademisi' Setinde Bazı Oyuncuların Çekimleri Sona Erdi

 Güncelleme: Yeni tweetler ve resimler eklendi.


Vampir Akademisi'ndeki son çekim günüme gittiğime inanamıyorum! Bu yaşadığım en inanılmaz deneyimdi & herkesi özleyeceğim!



Resmi olarak Vampir Akademisi bitti! (kendi için) Daha yeni başlamışız gibi hissediyorum! Eğlendiğinde zaman gerçekten uçup gidiyormuş! Herkesi özleyeceğim!!!


"Vampir Akademisi'ni bitirdim! Harikaydı! Şimdilik hoşçakal demiyorum yarın ufak birşey için sete tekrar gideceğim." 


"Vampire Academy: Blood Sisters #iştebudur "


Bitti! Resmi olarak Vampir Akademisi bitti! Ne yetenekli bir kast! #VAFilmi ve #VAAilesi'ndeki herkesi sonsuza dek özleyeceğim


"Muhteşem @ZoeyDeutch @GayleTweets8 @Sarah_Hyland @CameronMonaghan @KozlovskyD @OfficialVAMovie ile çalıştığım için çok minnettarım. #VAFilmi #SonaErdi"


"Ve tabii ki kastın tamamıyla! #VAAilesi'ne kocaman sevgiler ama şimdilik... resmen güneş banyosu yapabilirim!"


"Ve dostlar, VA çekimlerim bitti ;( Şimdiden herkesi özledim :) Ne harika bir deneyimdi! #VAAilesi"


"Bu sabah erken saatlerde işim bittiği halde bugün Vampir Akademisi setindeki son günüm. En iyisi kendimi bu duruma hazırlayayım."


"@GayleTweets8: Sami... seninle çalışmak harika bir deneyimdi... ve muhteşem hediyen için de çok teşekkürler. Çok hoştu. *sarılır*"

 
 "@KozlovskyD Seninle çalışmak inanılmazdı! Bunu özleyeceğim! Xx"


"@GayleTweets8: Canımcım, gönülden hakhalarla ve pek çok anıyla dolu bir maceraydı. Seni özleyeceğim. Görüşmek üzere. Xx"

 
"@EdHolcroft Evet, öyleydi. Aynen, görüşmek üzere. Seni özleyeceğim! Xx"


"@GayleTweets8 Stten şu anda geldm ve hediyeni görüm!! Çok teşekkürler.. Hugh benden daha çok sevindi!! Xxx"


"@Mi55Tipper Seni özleyeceğiz! Ama sanırım artık setteki 1 numaralı Dom ben olacağım ;) xx"


"Vampir Akademisi setindeki son çekimimden önce kardeşimle yemeğe gidiyorum."


"@GayleTweets Bugün kesinlikle senin karavanında dinleneceğim. Kızım çaldım onu senden!!!"


"@HarryBradshaw Sen. Harika. Birisin! Tadını çıkar!!! Xoxo"


"En sevdiğim insanlardan biri olan Danila Kozlovsky'den gecikmiş bir doğum günü hesiyesi. Bu adam kırmızı şaraptan anlıyor! Teşekkürler canımmmmmm"

 
 "Ve muhteşem @Mi55Tipper'ın çekimleri bitti! Seni seviyorum!"


"Ve çekimlerim sona erdi! Teşekkürler Vampir Akademisi. Ne ilk filmdi ama, duygulandım. Çok yakında tekrar görüşmek üzere. Xx"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder