23 Temmuz 2013 Salı

Richelle Mead Twitter'da Hayranların Filmle İlgili Sorularını Yanıtladı


Filmin oyuncuları ve set mekanları yazarken hayal ettiklerine yakın mıydı?

Richelle Mead: Evet! Oyuncular kafamdakilerler inanılmaz uyuyordu ve set hayal ettiğimin de ötesindeydi. Çok güzeldi.

Bir kitabın film uyarlamasının başarılı olması için en önemli etken nedir?

RM: En önemli şey, hem oyuncular hem hikaye açısından yazarın yarattıklarına sadık kalmaktır. Ama yanlış anlamayın; değişiklikler de olmalıdır tabii ki. Fakat... Eğer hikayenin ana hatlarına ve karakterlerin ruhuna ulaştıysanız (ki onlar bunu başardı) harika bir noktadasınız demektir.

Karakterlerinin hayat bulması sana neler hissettirdi? Bunun olabileceğini daha önce hayal etmiş miydin?

RM: Harika bir duygu! Keşke tüm çekimler boyunca onları izleyebilseydim. Oyuncuların karakterlerime hayat verdiğini görmek bana (ve okurlara elbette) onları neden bu kadar çok sevdiğimi hatırlattı. Her yazar böyle bir şeyin gerçekleşmesini umut eder ama yine de hesaba katmaz.

Hayali çocuklarını beyazperdede izleyeceğin için heyecanlı mısın yoksa gergin misin?

RM: Heyecanlıyım. Filmde ortaya çıkardıkları her şey o kadar mükemmel ki hiç endişelenmiyorum. Film harika olacak.

Filmde izlemeyi sabırsızlıkla beklediğin sahne hangisidir?

RM: Daha önceki cevabım son sahneydi. Fakat setteyken izlediğim kliplerden sonra artık Rose ve Dimitri'nin ilk karşılaştıkları sahneyi çok heyecanla beklediğimi söyleyebilirim. Aklımı başımdan aldı. Ve sizinkini de alacağına eminim.

Rose ve Dimitri'yi canlandıran güzel oyuncular arasında iyi bir kimya var mı?

RM: Evet var! Zoey ve Danila karakterlerinin ruhlarını gerçekten iyi yakaladılar. Bence bunda kamera arkasında çok yakın arkadaş olmalarının da etkisi büyük. Birbirlerini ve karakterlerini çok iyi anlıyorlar.

Senaryoda okuduğun ve bunu ben yazmak isterdim dediğin bir şey var mıydı?

RM: Evet, bazı espriler! Daniel Waters inanılmaz komik biri ve Rose'un espri anlayışını çok iyi kavramış. Rose'un muhteşem replikleri var.

Gardiyanları yazarken hangi dövüş tekniğinden etkilendin ve filmde oyuncular hangi teknikleri öğrendi?

RM: Ben her türlü dövüş tekniğini kullandım. Gardiyanlar karışık bir dövüş tekniği kullanıyor ve zaten ben de kitapları yazarken pek çok dövüş tekniğinden yararlandım. Filmde kullandıkları tüm teknikleri bilmiyorum ama çok fazla antrenman yaptılar ve bence harika görünüyorlardı.


Filmle ilgili şu ana kadar en sevdiğin şey nedir?

RM: Hayranların tepkileri. Ve bu kitapları yazarken de en sevdiğim şeydi ve film için de aynı şey geçerli.

Eğer filmde küçük bir rolün olsaydı bu hangi sahne de ve ne rolü olsun isterdin?

RM: Ben oyuncu değilim! Hem de hiç. Çok çok küçük bir role ihtiyaç duyardım, mümkün olduğum kadar az hareket edebileceğim ve repliğimin olmadığı bir şey.

Film setini ziyaretin sırasında yaşadığın en güzel deneyim neydi?

RM: Oyuncuların tamamen karakterlerine bürünmüş olmaları. Zoey ve Lucy'nin çok güzel bir şekilde Rose ve Lissa olduklarını gördüğümde neredeyse ağlayacaktım.

Vampir Akademisi set ziyaretinde seni en çok etkileyen şey neydi?

RM: Oyuncular ve teknik ekibin sarf ettikleri yoğun çaba. Çekimler çok uzun saatlere yayılıyordu ama yine de herkes devam etmek istiyordu. En en güzel şey ise herkesin birbiriyle çok güzel anlaşması ve yaptıkları işi fazlasıyla seviyor olmalarıydı.

Eğer Vampir Akademisi bir karakterlerinden biri olsaydın bu hangisi olurdu?

RM: Üzgünüm ama sanırım onlardan biri olmak istemezdim! O çocukların çok fazla dertleri var :)

Çeviri: elwiens | cenup
@VAMovieOfficial

1 yorum: