7 Temmuz 2013 Pazar

Richelle Mead 'Vampir Akademisi' Setinde Yaşadıklarını Yazdı Part -2

Richelle Mead ve yönetmen Mark Water 'Blood Sisters' setindeler.

Evet, artık gidiyorum. Bu çok kısa ve hoş bir Londra ziyareti oldu yarın eve, Seattle'a ve aileme dönüyorum. Burada harika bir zaman geçirdim ve özellikle bugün dinlenmiş olarak sete gittiğim için daha da inanılmazdı. Büyük fark yaratıyormuş!

Bugün güne gardırop kriziyle başladık. Maalesef menajerim yanında kostüm tasarımcısı olan ve stil konusunda dikkatli gözlere sahip sevgilisini de getirmişti. Dışarı çıkıp bana denemem için birkaç kıyafet aldı ve onlar inanılmaz şekilde vücuduma uydu. Normalde kendi bedenime uygun kıyafet bile seçemezken İngiltere beden standartlarına göre hayatta seçemezdim. Artık asla kendim için alışverişe gitmek istemiyorum. Getirdiklerinin hepsini aldım, set için fazla şıktılardı ama bu iyi bir şey çünkü oraya gittiğimde bir sürü röportaj vermem gerekecekti. Çok hoş insanlarla sohbet ettim, bunlar yayınlandığında ben ve oyuncular hakkında pek çok bilgi alabileceksiniz.

Bu görüşmelerin ardından okulda geçen bazı iç çekimleri izlemeye gittik. Tıpkı dün akşamki gibi o kadar büyülenmiştim ki ard arda yapılan tekrarlar hiç sıkıntı yaratmadı. Çekimler bittiğinde harika bir deneyim yaşadık: kaba montajlı 14 dakikalık bir video izledik. Videoda şimdiye kadar çekilmiş bazı sahneler vardı, bize oyuncular ve set hakkında detaylı bilgi veriyordu.

Millet, bu muhteşemdi.

Şimdi siz kesin "Richelle, film kötü olsa bile bize söylemezsin zaten" diyorsunuzdur. Evet doğru. Ama iyi olduğunu da söylemezdim. Diğer şeylere vurgu yapardım, mesela oyuncuların ne kadar güzel olduğunu söyler (ki gerçekten öyleler) filmin kendisi hakkında hiçbir şey söylemezdim. Ama burada oturmuş size izlediğim videonun İNANILMAZ olduğunu söylüyorum. Tüylerim diken diken oldu. Jim, Erin ve ben tek taraflı bakmıyoruz değil mi diyerek birbirimize danıştık. Ama cidden... İzlediğim şeyin muhteşemliğine inanamıyorum. En çılgın düşlerimde bile kitaplarımın bu kadar güçlü resmedileceğini hayal etmemiştim. Oyuncular arasındaki kimya en üst safhada ve bunu söylerken sadece romantizmi de kastetmiyorum (romantizmi de hissediyorsunuz! Zoey/Danila ve Lucy/Dominic canlandırdıkları karakterleri öyle bir yansıtıyorlar ki bu sizi can evinizden vuruyor.) Setteki arkadaşlık da çok güçlü. Zoey ve Lucy tıpkı Rose ve Lissa gibi birbirinden olabildiğince farklılar... Ama birbirlerini muhteşem bir şekilde tamamlıyorlar. Onları beraber çekimlerde görünce, Lissa ve Rose'u yansıtışlarını, kalbinizi hızlanıyor.

Bu durum da beni önemli bir konuya getiriyor: Mason. Bu akşam Cameron Monaghan'ı videodaki hiçbir klipte göremedim. Zaten görmeme de gerek yoktu çünkü çekimleri iki adım ötemde yapılıyordu. Yani, bizzat orada bulunarak onun Rose'la birbirlerinden etkilenişini yakından izleme şansım oldu. Eğer Buz Öpücüğü/Frostbite'ı henüz okumadıysanız buradan itibaren okumayın çünkü okumuş olanlara bir şey söyleyeceğim. Yıllardır 'Mason'a olanlar yüzünden kendini kötü hissediyor musun?' soruları alıyordum. Ve bu sorulara her zaman 'hayır' cevabı verdim çünkü trajik de olsa hikayenin gidişatı böyleydi. Aman dostum, size şunu söylemeliyim ki artık 'hayır' cevabı veremeyeceğim. Cameron'la tanıştıktan (ki kendisi inanılmaz komik ve kibar) ve kendisini rolüne adayışını gördükten sonra artık Mason'ın ete kemiğe büründüğünü anladım. Ve burada oturup onun için kendimi ÇOK KÖTÜ hissettim. Sanki Cameron'dan defalarca özür dilemeliymişim gibi hissediyorum. Benim kalpsiz olduğumu düşünenler şimdi bunu okuyorsa hissettiğim suçluluktan dolayı seviniyorlardır. Tabii ki bu kitapları değiştiremez, yani hemen umutlanmayın!

Geceyi dışarıda çekilen bazı aksiyon sahnelerini izleyerek tamamladık, sahneler çok güzeldi. Yönetmen Mark Waters sahneleri çekip görüntüleri kontrol ederken onunla monitörün yanında oturmama izin verdi. Hoş bir süreç. Gece yarısına doğru ekibim ve ben otelimize dönme kararı aldık ve vedalaşma zamanı geldi. Danila ve Zoey bir aksiyon sahnesinin ortasındaydı ama onların yanına koşup, sarılıp, vedalaşmak için izin aldım. Çok sevimliydiler. Onlar ve ekibin geri kalanı inanılmaz kibardılar. Hepsi gerçekten yaptıkları işe aşık, sıkı çalışan bir grup arkadaş gibiler. Kitaplarıma katılan yorum karşısında daha fazla mutlu olamazdım.

Biliyorum siz resim görme konusunda çok heyecanlısınız ama size verebileceğim tek tavsiye sabırlı olmanız. Henüz hiçbir şey yayınlama yetkim yok ama umuyorum yazdığım kelimelerle size güzel bir resim sunmuşumdur! Çok büyük bir şey yok, filmin tanıtım resimleri henüz yayınlanmadı ve yapımcılar resimler yayınlandığında doğru bir tercih yaptıklarından emin olmak istiyorlar. Yani beklemede kalın bu hafta bir şeyler göreceksiniz, son zamanlarda çekilmiş bazı sahne ya da kamera arkası resimleri.

Bütün o heyecanınız ve desteğiniz için hepinize teşekkür ediyorum! Burada, Twitter ve Facebook'ta yazdığını reaksiyonları okumak çok güzeldi. Sanki siz de benimle gelmiş gibiydiniz. Bu benim için çok çok önemliydi ve sette film için çabalayan herkes de onlara inandığınızı biliyor. Bende onlara buradan teşekkürlerimi gönderiyorum. Oyuncular kalplerini ve ruhlarını karakterlerini hayata geçirmek uğruna ortaya döküyorlar ve ön planda olmayan yüzlerce kişiden oluşan teknik ekip ise aksiyon detayları, kostümler ve daha milyon tane önemli konu hakkında çok zorlu bir şekilde çalışıyor. Yaptıkları iş karşısında çok gururluyum.

ABD'ye dönünce görüşmek dileğiyle!

RichelleMeadLJ
Çeviri: elwiens

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder