7 Temmuz 2013 Pazar

Richelle Mead ve Menajeri Jim McCarthy'nin Setteki 2. Gününden Notlar


"Tekrar setteyiz! Yapımcılarla takılıp kast çalışmaları ve film yıldıları hakkında dedikodu yapıyoruz. Sıradan bir şey."


"Ve... motor!! Ayrıca bugün filmden bir görüntü de izleceğiz!"


"Bilin bakalım filmin çekimlerini neredeyse kim mahvediyordu? Bu adam. Duvara yapışıp onlar kestik diyene kadar beklemek zorunda kaldım. Beceriksizzzz."


"O kostümcü mü? Elindeki de ne? Bir...  palto mu?"


"Richelle şu anda Zoey ve Danila'nın (Vampir Akademisi) kitaplarını imzalıyor. Harika insanlarla çok güzel bir an." 


"Beni takip eden muhteşem hayranlara; resim paylaşamadığım için gerçekten çok üzgünüm. İznim olduğu zaman paylaşacağım. Söz veriyorum!"


"Film çekimlerini izlemek kitaplarım hakkında çok ama çok şey öğretti."


"Has...tir. Bitmiş bir sahne izledim. Cidden aklımı kaçırmak üzereyim. Bu HARİKAYDI."


"Ve... Filmden farklı sahneleri içeren 14 dakikalık bir video izledim. Ağzım açık kaldı. Her ne muhteşemlik hayal ediyorsanız bunun yanında az kalır."


"En son Londra'ya geldiğimde 16 yaşında bir inektim. Bu defa bir film setindeyim ve dumanı üstünde bir video izliyorum. 16 yaşındaki ben mi? Fazlasıyla etkilenmiş durumda."


"Aksiyon sahneleri!! Vampir Akademisi'ndeki zamanımızı sona erdirmenin en harika yolu. Ayrılacağımız için üzüleceğiz. Burada olduğumuz için de çok sevinçliyiz."


"Zoey Deutch ve Danila Kozlovsky'yi kucaklamak ve vedalaşmak için bir aksiyon sahnesinin (molada) ortasına girme izni aldım. Setteki güzel zamanlar."


"Evet sete veda etme zamanı. Bu gece yatmadan önce bir blog yazısı hazırlamamı ister misiniz?"


"Seninle tanışmak harikaydı! xo, Sami"

"Seninle tanışmak da muhteşemdi! Siz çocuklar harika bir iş çıkarıyorsunuz."

"Teşekkürler! Çok naziksin. Yakında görüşmek dileğiyle! xx"


"Son iki günde bizi çok hoş karşılayan oyuncular, teknik ekip ve yapımcılara KOCAMAN bir teşekkür. Tamamen sihir gibiydi!"


"Ve bilginize, benim elim öpülmedi!!!"

"Tıpkı benimki gibi. İç çeker..."


"Richelle'i, Dimitri ve Rose'u canlandıran oyuncularla vedalaşmak için kucaklaşırken görünce aklıma ilk gelen şey 'bu bir filme benziyor' ve ardından 'Ee zaten öyle'. "


"Sette geçirilen muhteşem ve unutulmaz iki gün. Bir sürü harika insanla tanıştık. Gerçekten umuyorum ki herkesin bu filmdeki ilk deneyimi harika olur."

 ***

Jim McCarthy ve VA fanları arasındaki diyaloglar:


"Bilin bakalım filmin çekimlerini neredeyse kim mahvediyordu? Bu adam. Duvara yapışıp onlar kestik diyene kadar beklemek zorunda kaldım. Beceriksizzzz."

"Artık filmi izlerken duvarları gözetleyip duracağım, seni göremeyeceğimizi bilsem bile haha :)"

"Gözlerini turuncu pantolonda olsun. En azından göze çarpan bir şeyler giydim."


"Ciddi bir soru, (Richelle) Zoey adına mı yoksa Rose adına mı imzaladı çünkü eğer ben Vampir Akademisi dünyasına adım atıyor olsaydım aklım karışırdı."

"Zoey'ye imzaladı."


"Danila'nın kitabı Rusça mı yokda İngilizce miydi?"

"İngilizce. O bu konuda çok mütevazı ama İngilizcesi çok iyi."


"Has...tir. Bitmiş bir sahne izledim. Cidden aklımı kaçırmak üzereyim. Bu HARİKAYDI."
 
 "1 ile sonsuzluk arasında kaç verirsin, ne kadar güzeldi?"

"İstediğim her şey vardı. Her şey. Richelle de şu anda izliyor."

Çeviri: elwiens

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder