21 Temmuz 2013 Pazar

'Vampire Academy: Blood Sisters'ın Çekimleri Sona Erdi

20 Temmuz


OVAM: "Çekimlerin son günü olduğu için biraz hüzünlüyüz... evet, doğru duydunuz! Tamamen bitirmemize daha saatler var... fakat şu anda Dominic Sherwood'un çekimleri bitmiş bulunuyor. #Christian #VampirAkademisi"


OVAM: "Fazlasıyla meşgul olan @ZoeyDeutch'la kısa bir süreliğine görüşme şansı yakaladık. Çok duygusal anlar yaşadık. Zoey bizim Rose'umuz. Cidden öyle. #vampirakademisi"


OVAM: "...ve @DomSherwood1 çekimlerini bitirdi! #Christian #VampirAkademisi"


@DomSherwood1: "Bitirdik! Herkesi çok özleyeceğim! Çok ama çok üzgünüm xx"



@DomSherwood1: "Eve dönüş yolu korkunç! Çekimler bittiği için gerçekten çok üzgünüm! Hayatımda gördüğüm en harika ekiple ve oyuncularla tanıştım! Ne kadar teşekkür etsem az!! Hepinizi seviyorum x"


@DomSherwood1: "Ah bir de harika desteğiniz için herkese teşekkür ediyorum!!! Filmi görmek ve devam filmleri üzerinde çalışmak için sabırsızlanıyorum."

21 Temmuz


OVAM: "Vampir Akademi çekimleri tamamlandı. St. Vladimir setimiz sevinç gözyaşlarıyla dolup taşıyor! #vampirakademisi"


"KENDİLERİNİ KORUMAYA GÜCÜ YETMEYENLERİN HAYATLARINI KORUMAKTAN DAHA BÜYÜK BİR GÖREV YOKTUR."


 @ZoeyDeutch: "Vampir Akademisi çekimleri tamamlandı! Hayatımın en güzel tecrübelerinden biri oldu ve umarım geri dönüp tekrar bu tecrübeyi yaşama şansı yakalarım."


@Sarah_Hyland: "Az önce Vampir Akademisi'nin son sahnesini çektik!! İşte sona eren çekimlerden bir resim!! Bütün bu oyuncuları ve ekibi ÇOK seviyorum!"



OVAM: "Sadece 4 saatlik uykudan sonra Los Angeles'a dönüyorum. #VAAilesi için yaptığım şeyler. #geceçekimleri #erkensaatlerdekiuçuşlar #VampirAkademisi"

1 yorum:

  1. Neden üzgünsün abicim daha serinin o kaa filmi var :)) bol gişesi olsun inşallah dinimiz amin :)

    YanıtlaSil