26 Temmuz 2013 Cuma

Dominic Sherwood Twitter'da Hayranların Sorularını Yanıtladı


 Dominic Sherwood (@DomSherwood1) Twitter'ında 30 dakikalık bir sürede hayranların sorularını yanıtladı:

-Christian rolünü canlandırmak nasıldı?
Dominic Sherwood: Harika! O çok alaycı ve komik biri ama aynı zamanda hırpalanmış bir ruha sahip! Ve tabii ki (en iyi yanı) muhteşem bir kast ve ekiple çalışıyor olmaktı x

-Star Wars (Yıldız Savaşları) mı Star Trek (Uzay Yolu) mi?
DS: Star Wars (Yıldız Savaşları)

-Setteki en komik kişi kimdi?
DS: Lucy ve Zoey de harikalardı ama kabul edelimki o kişi Danila'ydı.
Zoey Deutch: Alınganlık yapmak isterdim ama %425+2 katılıyorum. Danila her zaman, her konuda kazanıyor zaten.

-Blood Sisters filminde Christian'la ilgili en iyi şey neydi?
DS: Alaycı sırıtışı.

-Vampir Akademisi kitaplarını okudun mu?
DS: İlk kitabı okudum ve şu anda da 2. kitaba başlıyorum.

-Vampir Akademisi filminde çektiğin en favori sahnen hangisiydi?
DS: Film hakkında çok fazla bilgi vermek istemiyorum! Ama tavan arası sahneleri!

-Christian Ozera'nın nesini seviyorsun?
DS: Alaycı sırıtışını! Çok fazla pratik yapmayı gerektirdi.

-Sen ve Lissa tavan arası sahnesini çekimlerini bitirdiniz mi?
DS: Filmin tüm çekimlerini bitirdik.

-Vampir Akademisi fanları hakkında ne düşünüyorsun? Seni yeterince hoş karşılayabildik mi?
DS: Vampir Akademisi hayranları gerçekten çok sıcakkanlılar! Bana ve tüm oyuncu ekibine harika duygular yaşattılar.

-Vampir Akademisi çekimleriyle ilgili olarak en çok neyi özleyeceksin?
DS: Harika ekibi! Herkes muhteşemdi! Her açıdan çok güzel bir setti.

-Soru sormak zorunda mıyım? Sadece yüzünüzü çok sevdiğimi ve çok yakışıklı olduğunuzu söyleyebilir miyim bayım?
DS: Ayyyy çok teşekkür ederim.

-Sette en iyi kiminle anlaşıyordun?
DS: Ayrım yapamıyorum! Hepsi çok ilham verici insanlardı.

-Christian hakkında en sevdiğin şey nedir?
DS: Alaycı sırıtışı! Ama şimdi düşündüğümde bir de; diğer karakterlerle ilişkisini seviyorum.

-Çektiğin en favori sahnen hangisiydi?
DS: Tavan arası sahnesi.

-Lucy ile çıkmayı düşündün mü hiç?
DS: Hayır! Lucy harika biri ve adeta girdiği her odayı aydınlatıyor fakat ilişkimiz sadece işimizle alakalıydı.

-Kim daha iyi dövüşüyor: Zoey mi yoksa Danila mı?
DS: İkisiyle de kapışmak istemezdim!

-Filmin çekim süreciyle ilgili en çok neyi özleyeceksin?
DS: HER ŞEYİ!!!

-Lucy ile hiç resminiz var mı?
DS: Henüz yok.

-Çektiğin en komik sahne hangisiydi?
DS: Beni gerçekten güldüren çok fazla sahne vardı! Bir tanesini seçmek çok zor olur.

-Setteki en komik an hangisiydi?
DS: Lucy ile olan her an!

-Christian ile kendi kişiliğin arasında benzerlikler var mı?
DS: Çok fazla yok! Ben biraz daha alaycı biri olarak tanınırım.

-Bir vampiri canlandırmak nasıldı? Azı dişleri güzel miydi?
DS: Alışmak biraz zaman alıyor ama oldukça iyiydi.

-Filmin çekimleriyle ilgili en sevdiğin şey neydi?
DS: Tüm o set ve mekanlarda çekim yapmak muhteşemdi.

-Setteki en dramatik kişi kimdi?
DS: Hiç kimse, Tanrım! Nerden çıkıyor bütün bu sorular!!! Tamam kabul ediyorum belki bendim! Haha!

-Zoey ile çalışmak nasıldı?
DS: Gerçekten çok ilham vericiydi, harika bir kadın ve aktris! Ondan pek çok konuda pek çok şey öğrendim.

-İkinci filmin çekimlerine ne zaman başlıyorsunuz?
DS: Burada ipucu vermek yok.

-Merhaba Dom... Yunanistan hakkında ne düşünüyorsun? Çılgın Yunan Christian fanları dikkatini çekti mi?
DS: Bir zamanlar Yunanistan'a gitmiştim ve ailemle orada harika vakit geçirmiştim. Ve harika bir müzikal. 
[Sanırım Greece/Yunanistan lafını Grease diye okudu, o yüzden Grease filminden/müzikalinden bahsediyor :)] 

-Brezilya'ya selam yollayabilir misin?
DS: Ah, selamlar Brezilya!!!

-Blood Sistrers'ta Christian'ı canlandırmanın en güzel yanı neydi?
DS: Açıkçası her şey! Hala yaşadığım o rüyadan uyanmamış gibi hissediyorum.

-Vampir Akademisi setinde yaptığın en çılgınca şey neydi?
DS: Ben çok usluydum! ;)

-Favori müzikal filmin hangisidir?
DS: Billy Elliot! Beni her seferinde ağlatıyor.

-Çikolata parçalı dondurma sever misin, çünkü şu anda ondan yiyorum.
DS: Çok severim!

-Christian'ı canlandırmanın en güzel yanı neydi?
DS: Tüm oyuncu ve set ekibi! Ve (Christian'ın) alaycı tavrı! Bu soruya Twitter'daki karakter sınırlamasıyla cevap verebilmem mümkün değil.

-Marşmelov mu yoksa pamuk şekeri mi?
DS: Güzel soru! Ruh halime göre değişiyor! Belki gece sokaktayken pamuk şekeri, soğuk bir gecede içerideyken marşmelov.

-Richelle Mead, Daniel Waters'ın çok iyi bir senarist ve harika bir espri anlayışı olduğunu söyledi. Filmi görmek için sabırsızlanıyorum.
DS: Ben de!

-Gündüzü mü geceyi mi daha çok seversin?
DS: Her ikisini de seviyorum.

-Christian'ın canlandırmanın en güzel yanı neydi?
DS: Açıkçası her şey! Tüm bu Vampir Akademisi deneyimi harikaydı.

-Moroi olmayı mı yoksa Dampir olmayı mı tercih ederdin?
DS: Ooo zor bir soru! Moroi! Ama zor bir seçim.

-Ne tür müziklerden hoşlanırsın?
DS: Şu aralar çok fazla The Beatles, Rolling Stones ve Lenny Kravitz dinliyorum.

-Hayranlarına bir cümlecik bir şey söylemek ister misin?
DS: Tabii ki! Hepinizi çok seviyorum, bana ve Vampir Akademisi ekibine gösterdiğiniz desteklerden dolayı hepinize çok ama çok teşekkür ediyorum.

-Christian ve Lissa'nın ilişkisini nasıl tanımlarsın?
DS: Karmaşık.

-Sence filmi sevecek miyiz?
DS: Eğer benim gibi biriyseniz, hiç kuşkusuz!!!

-Şimdiye kadar bir hayranın tarafından senin için yapılan en çılgınca (ya da en sevimli) şey neydi?
DS: Bir hayrandan çok güzel bir mektup aldım! İsimsiz bir mektuptu ama çok duygulandım.

-Favori pizza çeşidin nedir?
DS: Peperonili.

-51 tane takipçin olduğu zamanları hatırlıyor musun?
DS: Hatırlıyorum! Her şeyin hızla değiştiğini de hatırlıyorum! Çok baş döndürücüydü ama harikaydı.

-Bir selam alabilir miyiz lütfen? İtalya'dan kucak dolusu sevgiler :)
DS: Selam! İtalya'yı ben de çok seviyorum.

-Brezilya'ya bir selam gönderir misin? Filmde ateşle oynadığın sahneler var mıydı?
DS: Selam Brezilya! Ve filmle ilgili hiçbir ipucu vermiyorum.

-Christian'ın gücünü kullandığı sahnelerde sen nasıl hissettin?
DS: Burada gerçekten filmle ilgili çok fazla ipucu vermemeye çalışıyorum! Yakında göreceksiniz.

-Beatles mı Rolling Stones mu?
DS: The Beatles! Ama (Mick) Jagger'ı canlandırma şansı yakaladım ki bu harika bir şeydi.

-Hayatında en sevdiğin şarkı hangisi?
DS: American Woman.

DS: Şimdilik benden bu kadar! Hepinizi çok seviyorum! Harika sorularınız için teşekkürler! Tüm bunlar bana ne kadar çok önem verdiğinizi gösteriyor! Barış ve sevgiyle kalın.

DS: Arada kaçırdığım sorular varsa özür dilerim. Bir dahaki sefere cevap vermeye çalışacağım.

Çeviri: elwiens | cenup

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder