6 Temmuz 2013 Cumartesi

Richelle Mead 'Vampir Akademisi' Setinde!


"Yemeğimi yedim, dinlendim ve kendime çeki düzen verdim. Şimdi... sete gidiyorum! Bugünlük resim çekemeceğim ama en kısa zamanda fikirlerimi yazacağım."


"İlk izlenim: VAYY CANINA"


"Oyuncular harika. Ama siz bunu zaten biliyorsunuz."


"Millet, muhtemelen benden OMG benzeri (Aman Tanrım) tweetler dışında bir süreliğine başka bir reaksiyon görmeyeceksiniz. Ama bu akşam daha anlaşılır bir blog yazısı hazırlayacağım."


"Az önce @KozlovskyD (Danila Kozlovsky) ile tanıştım: çok kibar, mükemmel bir beyefendi hatta resimlerinden bile daha yakışıklı. Elimi öptü. Evet şimdi çıldırabilirsiniz."

Richelle Mead'in menajeri Jim McCarthy'de bugün set ziyaretindeydi:

 "Hımm... Nerede bu setin girişi? Çok çok yaklaştık"


"Richelle oyuncularla sohbet ediyor. Bu gerçek! Gerçekten gerçek!"


"Şimdilik çok fazla bir şey paylaşamıyoruz ama umutsuzca, Gardiyan'ların ceketlerinden bir tane istiyorum."


"Asansörle lavaboya kadar gittim. Rose, Lissa ve Natalie ile. Gerçeküstü Vampir Akademisi."


"Bu akşam Twitter'da çok fazla VA hayranı var! Richelle şu anda bir röportaj veriyor. Bende sanat bölümündeyim. Ya siz? İzlediğimiz sahne İNANILMAZDI."


 "Az önce Danila/Dimitri ile tanıştım. Evet. Az önce gerçekleşti." 


Richelle'in tweetine istinaden; "Bilginize, benim elim öpülmedi."


"@KozlovskyD (Danila Kozlovsky) ile tokalaştık. Ve kendisi Andy Murray'nin maçı kazandığını söyleyen ilk kişiydi. Yakından daha yakışıklı. Gerçekten."

***


"Az önce @KozlovskyD (Danila Kozlovsky) ile tanıştım: çok kibar, mükemmel bir beyefendi hatta resimlerinden bile daha yakışıklı. Elimi öptü. Evet şimdi çıldırabilirsiniz."  

Kast yönetmeni Marci Liroff:  "Değil mi? Ve tam bir şapşal!"


"Evet millet gerçekten bu gece size blog yazısı hazırlamak istiyordum ama çok yorgunum, neredeyse sarhoş gibiyim. 36 saattir uyumuyorum ve yatağa ihtiyacım var. "


"Bugün muhteşem VA setinde tanıştığım yetenekli ve inanılmaz hoş insanlar hakkında hazırlayacağım yazıyı sabah (İngiltere saati ile) yazmaya çalışacağım."

Penguen Teen'in reklam müdürü Erin Berger'da bugün setteydi.


"Bu akşam VA oyuncularını bizzat görmek inanılmazdı. Hepsi harika görünüyor ve hepsi inanılmaz kibarlar!"


"Hey VA hayranları! Bu akşam Richelle Mead ile tanıştım. Ve bu harikaydı."


(Mia'nın şirret arkadaşını canlandırıyor) Harry Bradshaw: "Bu akşam sette Richelle ile tanıştığıma çok memnun oldum. Umarım seni gurulandırmışızdır!"
 
Richelle: "Sizler harikasınız! Seninle tanıştığıma çok sevindim."


Dhampir öğrencilerden birini canandıran Nathan Shaw: "Richelle Mead burada, sette!"


Richelle: "Evet millet gerçekten bu gece size blog yazısı hazırlamak istiyordum ama çok yorgunum, neredeyse sarhoş gibiyim. 36 saattir uyumuyorum ve yatağa ihtiyacım var. "

Zoey: "Seninle tanışmak çok hoştu! Şimdi biraz dinlen, umarım yarın görüşürüz! Xx"


Harry Bradshaw: "Bu akşam Jim McCarthy ile tanışamk çok hoştu :)"

Jim McCarthy: "Seninle de! Herşeyin hayata geçtiğini görmek harikaydı. Umarım eğleniyorsunuzdur."


"Bugün sette Richelle Mead ile tanışmak çok hoştu. Herşeyin yaratıcısı!"


"O çok hoş biri... çok büyüleyici... Richelle Mead ile tanıştım. Günün en unutulmaz anıydı. Londra'da olduğun için çok sevinçliyim..."


"Ne sevgi dolu günmüş ama. Kaçırdığım için çok üzgünüm."

Çeviri: elwiens

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder