17 Temmuz 2013 Çarşamba

Richelle Mead 'Vampir Akademisi' Çekimlerinin Bu Hafta Biteceğinden Bahsetti


Richelle Mead:
Vampir Akademisi filmi hakkında sorularınız mı var? Cevaplar bende! Yani belki.

Filmin dağıtımcılarından Weinstein Company hayranlara (ülke sınırlaması olmadan) VA filmi hakkında bana soru sorma şansı veriyor. Önümüzdeki hafta soruları derleyip aralarından 50 tanesini seçecekler ve bende 22 Temmuz'da bunları cevaplayacağım. Umarım benim çok zorlayıcı sorular olmaz! Eğer 1-2 ya da 3 tane soru sormak istiyorsanız, işte size bunu gerçekleştirmeniz için birkaç yol;

1- Tam buraya (LJ blogunun yorum bölümüne)
Sorularınızı yorum bölümüne yazabilirsiniz. Not: Sorunuzu anon olarak sorarsanız ben onu spam değil diye işaretleyene kadar görünmez olacaktır. Yani Weinstein Company'nin sorunuzu zamanında görme garantisini veremem. Bu da demek oluyor ki Livejournal hesabınız yoksa aşağıdaki diğer yollardan sorunuzu sorabilirsiniz.

2- Facebook
Sorularınızı Facebook sayfama da iletebilirsiniz. Sorularınızı soracağınız post sayfanın en üstünde yer alıyor. Eğer göremezseniz aşağıya doğru inin ve 'Weinstein Company S&C' (Weinstein Company's Q&A) başlıklı konuyu bulacaksınızdır.

3. Twitter
Sorularınızı Twitter'dan da gönderebilirsiniz! Sorularınızı @OfficialVAMovie'ye gönderin ve #vampireacademy hashtagini kullanın. Sorularınızı witter üzerinden bana göndermenize gerek yok çünkü onları ben seçmiyorum ve bu işlem cümlenizdeki karakter sınırlamanızı zorlar :)

Diğer haberlere gelecek olursak. Size şunu diyebilirim ki son duyduğuma göre bu hafta çekimlerin son haftasıymış. Henüz %100 bir doğrulama alamadım ama oyuncuları Twitter'da takip ediyorsanız bazılarının çekimlerinin şimdiden bittiğini göreceksiniz. Delice. Ve bu da akıllara en büyük soruyu getiriyor: ne zaman bir görüntü ya da fragman izleyebileceğiz? Size sadece sabırlı olmanızı tavsiye edebilirim (ki bu benim içinde kolay değil!) Çekimler sırasında hazırlanan bir fragman yoktu ama bizim şansımız kesinlikle yüksek çünkü ellerinde görüntüler var! Yine de o görüntüleri montalayıp güzel sahneleri bir araya getirmek zaman alacaktır. Aklınızda bulunsun bir sahneyi 10 tekrarda çekiyorlardı. Bu fazlasıyla zahmetli. Ama muhtemelen herşeyden önce birkaç tanıtım resmi göreceğizi fakat yine de size bir tarih veremiyorum. Size garantisini verebileceğim tek şey haftada bir set dekoru resmi paylaşılacağıdır... yani bu hafta bir tane daha bekleyin!

Çeviri: elwiens

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder