27 Kasım 2013 Çarşamba

Zoey Deutch'un Yahoo Movies Röportajı (Kasım 2013)

Yahoo Movies - Zoey Deutch, Richelle Mead'in popüler 'Vampir Akademisi' kitaplarının uyarlamasında başrolü üstleneceği duyurulduğunda çok karışık tepkilerle karşılaştı. Bazıları aktrisin çetin ceviz Rose Hathaway rolüne seçilmesinden memnunken bazıları ise beklentilerini karşılamadığını düşünüyordu.

Ne de olsa Rose kıvrımlı hatlara sahip biri fakat Zoey... öyle değil.

New York Comic Con'da konuşma şansı yakaladığımız 19 yaşındaki aktris, "Fanlar büyük göğüslerim olmadığı için üzüldüler. Onlar için en büyük olay buydu. Umarım bu durumu aşabilirler ama cidden bu onlar için çok ciddi bir problemdi," diyor.

Genç yetişkin kitapları üzerine yorumlar yazan bir blogda yorum yazan bir kişi o zamanlar şöyle demişti: "Rose için seçilen oyuncu beni biraz düşündürüyor... Rose zayıf ve çelimsiz biri değil." Bir diğer yorumcu işe şunları: "Bu kız çok küçük, Rose'un atletik ve vücut hatları belirgin biri olması lazım." Ve hatta onlara başka bir yorumcu daha destek vermişti: "Deutch'un Rose'un sert yanını ve harika vücudunu yansıtamayacağını düşünüyorum çünkü fazla sevimli ve zayıf görünüyor."

Ve işte yine aynı noktadayız, yine ergen bir kızın vücudunu yargılıyoruz. Fakat Deutch tüm bu lakırtılara farklı ve çok klas bir şekilde karşılık verdi.

"Elbette bu biraz beklenmedik bir durumdu, herkes sanki dış görünüşümle ilgili ileri geri konuşmaya hakkı varmış gibi davranıyordu," diyor. "Tüm yazılan çizilenleri gördüm ama açıkçası o tarz şeyler beni çok fazla etkilemiyor. Bence böyle bir tepkinin oluşması beni etkileyip etkilememesinden çok daha önemli. Bu tarz şeyleri zaten bekliyordum ve başıma böyle şeylerin geleceğini biliyorum. Ve bunun nedenlerini de anlıyorum."

Neyse ki Zoey, kitap fanlarının teaser fragmanların her karesini ve hatta afişleri dahi derinlemesine irdelemesini anlayışla karşılıyor ve bu durumu çok da kafasına takmıyor.

"Lisedeyken herkesin beni sevmesi için çok çabaladım ve nihayetinde acı çeken ve mutsuz olan ben oldum," diye açıklıyor. "Bu durumdan edindiğim ders şuydu; hayatta hiç kimseyi memnun edemezsiniz. Bu film de herkesi memnun edemez. Kitabın büyük fanları - umuyorum ki artık filmin de fanları onlar - çok tutkulular ve bu da harika bir şey fakat aynı zamanda bu durum olumsuz sonuçlar da doğurabiliyor. Eminim ki hepsi filmi sonuna kadar eleştirecekler. Ki bu da bir bakıma iyi bir şey, bunu bekliyoruz zaten."

Fakat yine de Zoey fanların beden ölçüsünü dert etmemesi gerektiğini düşünüyor.

Kapsamlı bir şekilde yaptığı egzersizlerin yanı sıra, "vücut yapısı olayını halletik," diye söz veriyor Zoey. "Fakat bu göğüslerime silikon yaptırdım manasına gelmiyor."

Çeviri: cenup

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder