7 Kasım 2013 Perşembe

Lucy Fry, Facebook'ta Hayranların Sorularını Yanıtladı!


Lucy Fry, Penguen Teen'in Facebook sayfası Vampire Academy series üzerinden hayran sorularını yanıtladı!

Soru: Lissa rolünü kabul etmeden önce Vampir Akademisi kitaplarını hiç duymuş muydun?

Lucy: Evet!

Soru: Vampir Akademisi'nin son dönemde medyada oluşan vampir algısını ne şekilde etkileyeceğini düşünüyorsun?

Lucy: Bence Vampir Akademisi insanlara vampirlerin de eğlenceli olabileceğini gösterecek.

Soru: Çekimlerde en çok zorlandığın sahne hangisiydi Lucy? Ve Lissa'yla ortak noktaların ya da benzerliklerin var mı?

Lucy: Senaryoyu ilk okuduğum anda Lissa'yla aramda bir bağ oluştu. Ona hayran oldum ve senaryoyu okudukça karaktere hayat vermek ve derinliğini ortaya çıkarmak istedim. Onun duygusallığı ve diğer insanlara, varlıklara duyduğu samimi şevkatiyle kendimi bağdaştırdım. Gücünü ortaya çıkarış şekli bile güzeldi.

Soru: Role seçilmeden önce kitapları okumuş muydun?

Lucy: Önceden okumamıştım ama rolü aldıktan sonra Vampir Akademisi'ni en az beş kez okudum.

Soru: Lissa'nın depresif anlarını, ruhsal açıdan karanlık olan o sahneleri canlandırmak zor muydu?

Lucy: Evet, zaman zaman çok zor olabiliyordu. Bazen çok uzun saatler aşırı depresif bölümler çekiyorduk ve günün sonunda o sıkıntıyı üzerimden atmam hiç kolay olmuyordu. Ama neyse ki yanımda Zoey vardı, her fırsatta beni neşelendiriyordu!

Soru: Lissa rolüne bürünmek zor muydu? Yani başına gelenleri anlamaya çalışırken yaşadığı fiziksel ve ruhsal zorlukları ortaya çıkarmaktan söz ediyorum.

Lucy: Çekimlerden önce rolüm için çok fazla hazırlık yaptım. Vücudumu depresif bir hale sokabilmek için fiziksel tiyatro eğitmeni ile çalıştım. Tabii ki ruh gücü için de aynı şekilde çalıştım ve Lissa'nın iyileşme sürecinde anladım ki fiziksel keşfiniz farklı duyguları ve hisleri ortaya çıkarıyor. Çok zorlu bir süreçti çünkü Lissa'nın iyileşmeye çalışırken hissettiği acıyı anlamak oldukça güçtü.

Soru: Filmde en sevdiğin replik hangisi? Ve bu Lissa'nın repliği olmak zorunda değil.

Lucy: Güzel soru! Geçen hafta yaptığımız tekrar çekimlerinde Dimitri için yeni bir replik ekledik. Filmin başında yer alıyor ve oldukça komik ama tabii bunu sizinle paylaşmayacağım. Ayrıca filmde çok güzel replikler var ve bunların çoğu vampir kültürüne atıfta bulunuyor.

Soru: Lucy, sosyal medyada çok vakit geçirmiyorsun biliyoruz ama hayranlarının ve Vampir Akademisi hayranlarının seni ne kadar çok sevdiğini biliyor musun?

Lucy: Bu çok hoş, beni teknoloji özürümle kabul ettiğiniz için çok teşekkürler!!

Soru: İngiliz argosundan ya da Rusça'dan bazı kelimeler öğrendin mi?

Lucy: İngiliz argosundan çok fazla kelime öğrendim çünkü ekipteki herkesin konuşmasını taklit ediyordum (normal hayatta Avustralya aksanıyla konuşuyorum çünkü!)

Soru: Film, kitaba ne kadar benziyor? Hangi bölümler çıkarıldı?

Lucy: Film kitaba ana hatları ve karakterleri ile oldukça sadık ama ölü hayvanlarla ilgili birkaç sahneyi çıkardık... ve bazı detayları da. Lissa'nın psikolojik gelişiminin mümkün olduğu kadar kitaptakine sadık kalması için çabaladım çünkü onun kitapta yaşadığı süreci seviyorum. Lissa'nın yeteneğine alışma süreci aynen kitaptaki gibi sadece onu sonuca götüren etkenlerde değişiklikler yapıldı ki filmin türüne uyum sağlasın.

Soru: Filmdeki en favori sahnen hangisi?

Lucy: Filmin başında yer alan Zoey'le olan sahne favorim çünkü çok eğlenceli ve espriliydi. Aynı zamanda bütün o aksiyon silsilesi öncesinde yaşadıkları uzun arkadaşlıklarının da adeta bir resmi gibi!

Soru: Vampir Akademisi filminde yer almanın en iyi yanı nedir? Ve filmin kitaplara mümkün olduğu kadar sadık kalacağını düşünüyor musun?

Lucy: Vampir Akademisi'nde yer almanın en güzel yanı ekipteki insanlar, muhteşem bir kast. Bütün oyuncular karakterlerine sadık; ufak bir iki detay ve filmin kitaptan daha hızlı oluşu haricinde her şey aynı. Film, Rose ve Lissa arasındaki bağı fizyolojik bir şekilde ortaya koymuyor, yani bağ filmde işleniyor ama filmin ana örgüsü aksiyon üzerine kurulu. O enerji ve komedi ile her şey çok hızlı oluyor.

Soru: Lissa dışında bir karakteri canlandırabilseydin bu kim olurdu?

Lucy: Dimitri!

Soru: Lucy, Zoey şu anda Twitter'da sana sorular gönderiyor! haha Zoey ile en favori set hatıran hangisi?

Lucy: Gerçekten mi? Nerede? *kahkaha* Bilgisayar işlerinde çok kötüyüm! Zoey'le favori set hatıram... o kadar çok var ki seçemiyorum! Filmin sonlarına doğru olan bir sahne vardı ben, Zoey ve Dom kilisedeydik, artık sona geldiğimizden birbirimizle çok yakın olmuştuk. Çok fazla tehlikeli ve dramatik sahneden sonra kilisedeki o sahne çok huzurlu ve hoş gelmişti. Tıpkı karakterlerimiz gibi ben, Zoey ve Dom da birbirimize çok yakındık.

Soru: Zoey ile ilişkini birkaç kelime ile tanımlar mısın? Lütfen?

Lucy: Harika! Eğlenceli, destekleyici, sevgi dolu ve güçlü. Vampir Akademisi'ni çektikten sonra birbirimizin içini dışını bilir olduk. Zoey, neredeyse normal hayatta bile aklımı okuyor gibi.

Soru: Moroi, Dampir ve Strigoi arasında seçim yapma şansın olsaydı hangisini seçerdin?

Lucy: Ruh büyüsüne sahip olmayı seviyorum. Büyü gücüyle birlikte gelen deliliği canlandırmak çok zordu ama bence benim yeteneğim dünyadaki en cool güçlerden biri. Yani Moroi olmayı tercih ederim.

Soru: Avustralya'dan gelip hali hazırda müthiş sadık fanlara sahip olan büyük bir filmde yer almak nasıldı? Gözünü korkuttu mu? -Avustralyalı bir dost xx

Lucy: Vayy, selam Avustralya! Evet, Lissa'yı mümkün olduğu kadar kitaptaki gibi canlandırmak adına kendimi baskı altına soktum. Ama sanırım Lissa filmde daha güçlü bir kız, bütün yaşadıklarından sonra dayanıklılık kazanıyor ama filmde, kitapta olduğu gibi onun diyaloglarını duyamıyorsunuz bu da onu dışarıdan biraz daha güçlü biri gibi gösteriyor.

Soru: Richelle Mead'in yarattığı vampir dünyası hoşuna gitti mi? Ve ayrıca Lissa'yı canlandırmanın en güzel yanı neydi?

Lucy: Richelle'in bu hikayeyi 3 farklı vampir türüyle yaratma fikrini seviyorum. Gerçekten çok harika olduğunu düşünüyorum.

Soru: Film de kitaplar kadar heyecan verici olacak mı?

Lucy: Evet. Hem de fazlasıyla. Hatta heyecan dozunu yüksek tutmak adına eklemeler bile yaptık... tabii ki bunlar kitaplardan alınmadı.

Soru: Rose karakterine karşı oynamanın gözünü korkutup korkutmadığını merak ediyorum? Yoksa aralarındaki sevgiden dolayı tam tersine bir rahatlık mı hissettin? Bir filmde ana karakterlerden birini canlandırmanın çok zor olduğunu hayal edebiliyorum.

Lucy: Benim için kesinlikle bir rahatlıktı! Rose'un güçlü ve lafını sakınmayan hallerini seviyorum. Ben rahat olabiliyorum çünkü Rose sürekli benim beni kolluyor. Ve sürekli daha fazlası için mücadele ediyor. Kesinlikle harikaydı.

Soru: Eğer Vampir Akademisi'nin devamı gelirse, 6 yıl boyunca basınla nasıl baş edeceksin? Senin alıştığın hayattan farklı, çok büyük bir zorluk olacaktır. 

Lucy: Hiçbir fikrim yok. Şimdiden basınla görüşmelere başladım ve film hakkında konuşmayı seviyorum, yani bu görüşmelerden keyif aldım. Film hakkında bütün gün konuşabilirim sanırım.

Soru: Vampir Akademisi çekimleri boyunca yaşadığın en büyük zorluk neydi?

Lucy: Yeşil lensler! Küflü bir dünya görüyordum!

Soru: Vampir dişleri takmak sinir bozucu muydu?

Lucy: Vampir dişlerine bayılıyorum! Çok eğlenceli şeylerdi, elimden geldiğinde çok takılı kalsınlar istiyordum. Ayrıca korkunç derecede gerçekçiler...

Soru: En duygusal sahne hangisiydi?

Lucy: Muhtemelen Victor'un bana işkence ettiği sahne...

Soru: Setteyken kitabın hayat buluşuna tanık olmak nasıl bir duyguydu?

Lucy: Harika! Her şey hayallerimin daha gelişmiş haliydi.

Soru: Filipinler birkaç saat içinde büyük bir kasırga bekliyor, Filipinli hayranlarına bir mesaj gönderebilir misin? Teşekkürler.

Lucy: Filipinliler'e selam! Kendinize dikkat edin, size Lissa'nın iyileştirme gücünü ve enerjisini gönderiyorum!

Soru: Mark ve Dan Waters ile birlikte çalışmak nasıldı?

Lucy: İkisi de muhteşem insanlar!!! İlk filmimde onlar kadar yetenekli iki kardeşle çalışmak aklımdan dahi geçmezdi. Bu muhteşem bir armağandı.

Soru: Vampir Akademisi'nde oynadığın, çekim süreci boyunca arkadaşlar edindiğin, sana ve oyuncu ekibine her zaman destek veren hayranlarınız olduğu için mutlu musun Lucy?

Lucy: Bütün o harika insanlarla tanışmak için daha fazla heyecanlı olamazdım. Filmi seviyorum ve umuyorum ki herkes de benim sevdiğim kadar sever. Lissa'yle her anlamda bütünleştiğimi hissediyorum (hatta onun psikopat günlerinde bu daha yoğun oluyor!) ve umuyorum ki herkes benim gibi onunla bir bağ kurar.

Çeviri: elwiens

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder