10 Kasım 2013 Pazar

Mutlu Yıllar Zoey Deutch!

Sosyal medya hesaplarımızdan kutladık ama bir kere de burdan kutlayalım; MUTLU YILLAR ZOEY! 

Zoey'nin annesi, kız kardeşi, sevgilisi ve Vampir Akademisi rol arkadaşlarından mesajlar ve resimler:

@maddiedeutch: "sahip olabileceğim tüm kız kardeşler arasından sen başıma kaldığın için mutluyum #mutluyıllar @zoeydeutch"


@zoeydeutch: "doğum günüm kutlu olsun."


@jogia: "Doğum günü kızı."



@LeaKThompson: "Benim için her zaman eşsiz olan bebeğim @zoeydeutch doğum günün kutlu olsun. Sen bizim neşe kaynağımızsın."

  

@ZoeyDeutch: "@LeaKThompson Seni seviyorum."


@KozlovskyD: "Bugün yalnız ve yalnız senin günün benim sevimli @ZoeyDeutch'um. Mutluluk ve sevgi hep seninle olsun. Seni özledim ve seni çok seviyorum."

@ZoeyDeutch: "@KozlovskyD Sen harikasın. Teşekkürler! Ben de aynı şekilde seni seviyor ve özlüyorum! Xx"


@GayleTweets8: "Mutlu Yıllar @ZoeyDeutch! Güzel bir gün geçirmeni diliyorum! Xx"

@ZoeyDeutch: "@GayleTweets8 teşekkürler!!! Xx"


@CameronMonaghan: "Güzel bir doğum günü geçirmen dileğiyle @ZoeyDeutch."

@ZoeyDeutch: "teşekkür ederim efenedim :) xx"


@Sarah_Hyland: "Mutlu yıllar @ZoeyDeutch!!!!!! Artık çok yaşlandın!!"


@HarryBradshaw: "Mutlu Yıllar Akrep arkadaşım @ZoeyDeutch xx"


@banj_7: "Mutlu yıllar @ZoeyDeutch"


@Nath_Shaw: "Mutlu yıllar mükemmel @ZoeyDeutch xx"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder