8 Kasım 2013 Cuma

Besteci Rolfe Kent 'Vampir Akademisi' Müziklerinin Yapım Sürecini Anlattı


'Vampir Akademisi'nin müziklerini besteleyen Rolfe Kent, Facebook sayfasında bir mesaj yayınlayarak yapım sürecine dair bilgiler verdi:

Rolfe Kent (Official): "Waters Kardeşler'in vampir filminin müziklerinde oldukça ilerlemiş bulunuyorum. Ne yazık ki son zamanlarda çok fazla teknik sorun yaşadım ama çok şükür hepsi çözüldü.

Geçen hafta tellerin sesinin aniden kesilmesine sebep olan arızayı bulmaya çalışırken tam iki gün kaybettim. Aslında üç gün çünkü bilgisayar programını tekrar yükledim, hard diski [tabii öncekinin içindeki bilgileri yedekledim] değiştirdim, bir sürü deneme yaptım ve nihayetinde aslında sorunun internetle alakalı olduğunu keşfettim. Muhtemelen buna sebebiyet veren şey çalışmayan bir CAT5 kablosuydu. Bana kafayı yedirtti.

Bu süreçte beni eğlendiren tek şey ise güçlü ve karanlık notalar kullanma fırsatı yakalamaktı. Farklı farklı sesler kullandım, pek çok enstrüman çaldım ardından bunları tekrar işledim ve omnisphere'de* üzerine eklemeler yaptım. Orkestra için notaları hazırlamaya başlıyorum."

*Omnisphere: Bir tür müzik yazılımı/programı.

Çeviri: cenup

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder