2 Kasım 2013 Cumartesi

Zoey Deutch, Dominic Sherwood ve Lucy Fry'ın Teen Vogue Röportajı (Ekim 2013)


Henüz Vampir Akademisi'ni okumadıysanız sizin için en güzel tanım 'Alacakaranlık, Gossip Girl ile buluşuyor' olurdu. Harika kitaplar yıllar içerisinde çok satan büyük bir seriye dönüştü ve Heathers'ın senaristi ve Mean Girls'ün yönetmenine teslim edilen film uyarlaması ise önümüzdeki yıl gösterime girecek. New York Comic Con'da inanılmaz hoş oyuncu kadrosundan filme dair bilgiler aldık. (Ayrıca filmden bazı görüntüler de izledim ve AMAN TANRIM bu film harika olacak.)

Zoey, Vampir Akademisi filminin en sevdiği yanından bahsediyor: "O aşina olduğumuz gençlik eğlencesini bazı yönlerden yansıttığı için çok memnunum. Gençlerle ya da vampirlerle alay eder gibi eğlenmiyor ama ikisinin de yer yer saçmalayabildiğini gösteriyor."

Dalgın, üzgün bir vampiri canlandıran Dominic Sherwood ise şunları ekliyor: "Çok tuhaf bir ironi var aslında çünkü bizler de (karakterleri) ergen sayılırız ve bütün normal ergenlerle aynı sorunları yaşıyoruz tek farkımız vampir olmamız."

Vampirlerin normal gençlerin yaşadığı tipik dramalar yaşamadığını düşünüyorsanız yanılıyorsunuz, bakın Zoey Deutch bu konuda ne diyor: "Lise draması ile ölümüne savaşıyor olmak arasında bu kadar büyük benzerlik olması fikri bile yeterince komik. Bu sizin şöyle düşünmenizi sağlıyor: 'Gerçekten mi? Tüm bu olayları bu kadar mı kafama takıyordum ben?'"

Vampir Akademisi oyuncularının da lisede yaşadıkları utandırıcı anıları oldu mu? Zoey cevap veriyor: "Aklıma sadece bir tane gelmiyor çünkü bütün lise hayatım utanç vericiydi. Kendimi sürekli küçük düşürücü durumlara soktuğum için öne çıkan bir anımı hatırlamıyorum." 

Sevgili Lucy Fry araya giriyor: "Lise yıllarımdan utanç duyacağım bir olay olmadı çünkü kendimi kolay kolay o tarz durumlara sokmuyordum. Örneğin ben okulun maskotuydum, kaplan kostümü giyiyor, koşup tezahürat yapıyordum." 

Evet, cevap alınmıştır, süper güçlü vampirlerden, parlak film yıldızlarına kadar herkes lisede rahatsız edici anlar yaşıyormuş.

Çeviri: elwiens
Teen.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder