24 Kasım 2013 Pazar

Richelle Mead 'Vampir Akademisi' Hakkında Konuştu

Filme ilgili konuştuğu kısım 02:25'te başlıyor:

                       

Richelle Mead, Kanbağı (Bloodlines) Serisi'nin 4. kitabı The Fiery Heart'ın çıkışı nedeniyle bir TV programına katıldı ve kitapları hakkında konuştu.Vampir Akademisi filminden bahsetmeyi de ihmal etmedi.

Sunucu: Filmin yapılacağını ne zaman öğrendin?

Richelle Mead: Birkaç yıl önce Londra'da bir kitap turundayken öğrendim ve tekliflerini çok da ciddiye almadım açıkçası. Hollywood biraz maymun iştahlı bir sektör. Ve hali hazırda zaten çok fazla fantastik hikaye varken hiç kimse benim kitaplarıma dokunmak istemedi. Sonra bir prodüksiyon şirketi bana bu teklifle geldi. Fakat ondan sonra birkaç yıl boyunca hiçbir ilerleme olmadı. Ve sonra aniden pat diye filmin hazırlık süreci başladı. Aynı zamanda Heathers'ı da yazan Daniel Waters senaristlik görevine getirildi ve kardeşi, Mean Girls'ün yönetmeni Mark Waters da yönetmenlik koltuğuna oturdu.

Sunucu: Harika filmlerdir onlar.

Richelle Mead: Evet. Ergenlerin bakış açısını çok iyi anlıyorlar.

Sunucu: Kesinlikle.

Richelle Mead: Ve çok iyi bir espri anlayışları var. Ondan sonra her şey hızlı bir şekilde gelişmeye başladı.

Sunucu: Harika. Şu anda setten bazı resimlere bakıyoruz. Sette olmak, insanların ciddi ciddi kitabını filme aktardığını görmek nasıldı?

Richelle Mead: İnanılmazdı. Tüm detayları düşünmüşlerdi. Çekim yaptıkları yerde, bir sınıfta oturuyordum ve masalarda broşürler vardı. Seyirciler muhtemelen onları göremeyecek ama biri tüm bu detayları düşünmüş ve bir ders planı çıkarmış. Kitapları yazarken benim bile aklıma gelmeyen şeyleri düşünmüşlerdi. Bu projenin bir parçası olmak bile harika.

Sunucu: Senaryoyu okuma ve müdahale etme şansın oldu mu? Nasıl bir durum söz konusuydu?

Richelle Mead: Benim görevim daha çok merak ettikleri konularda danışmanlık yapmaktı. Benim işim kitap yazmak, onların işi film yapmak. Bu yüzden en iyi yaptıkları şeyi onlara bırakma konusunda çok rahattım.

Sunucu: Filmde kimler rol alıyor?

Richelle Mead: Zoey Deutch başrolde yer alıyor, kendisi yeni yeni tanınan harikulade bir aktris, insanlar daha çok annesi Lea Thompson'ı tanıyor. Modern Family'den Sarah Hyland da filmde rol alıyor.

Sunucu: Çok sevimli ve çok komik biri.

Richelle Mead: Evet çok sevimli biri ve çok da eğlenceli bir rolü var. Erkek başrolü de Danila Kozlovsky canlandırıyor, burada pek tanınmıyor ama kendisi Rusya'da yılın aktörü olarak takdir görüyor. Belki biz de kendisini daha iyi tanıma şansı yakalarız.

Sunucu: Oldukça ilginç.

Çeviri: cenup

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder