28 Kasım 2013 Perşembe

'Vampir Akademisi' Oyuncuları Hayatlarında Neler İçin Şükran Duyuyorlar?


Bugün Amerika, Kanada ve birkaç ülkede daha kutlanan 'Şükran Günü / Thanksgiving Day' bayramı. Vampir Akademisi'nin genç oyuncuları Sarah Hyland ve Lucy Fry da hayatlarında neler için şükran duyduklarını Yahoo ile paylaştı.

Sarah Hyland: [Böbrek rahatsızlığı geçirdiği dönemde yanından ayrılmayan erkek arkadaşı Matt Prokop hakkında] "21 yaşındaki bir başka erkek kesinlikle orada olmazdı, buna garanti verebilirim. O dönemde yanımda o [Matt] olduğu için dünyanın en şanslı insanıyım."
 
Lucy Fry: "Bu yıl, yanımda olup bana destek veren arkadaşlarım, ailem ve erkek arkadaşım için şükran duyuyorum. Çok çılgın bir yıl geçirdim. Amerika'ya taşınmama, bu maceraya atılmama izin veren ailem ve arkadaşlarım için yaptığım ayarlamalar falan derken hayatımda çok fazla değişiklik oldu. Onları çok özlüyorum ve minnet duyuyorum."

Çeviri: elwiens
Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder