11 Ekim 2013 Cuma

Zoey Deutch ve Lucy Fry'ın MTV Röportajı


İlk karışılaşmanız nasıldı?

Zoey Deutch: "Ben, 'Merhaba ben Zoey' dedim o da 'Merhaba, ben de Lucy' dedi sonra ben 'Ah, bir Avustralyalı daha," dedim ama bunu sevimli bir şekilde söyledim."

Lucy Fry: "Anında ona [Zoey'e] aşık oldum. Deneme çekiminden önce bir odada sahnemizle ilgili provalar yaptık ve çok iyi geçti. Bu prova beni oldukça rahatlattı çünkü çok gergindim. Zoey kendinden daha emindi ben ise repliklerimi ezberleme endişesi içindeydim."

Zoey Deutch: "Ben sadece kendinden emin rolü yapıyorum. Gerçek bir performanstı o sergilediğim, kendimi kandırıyordum ve karşımdakiler de beni gerçekten kendimden emin zannediyordu."

Aralarındaki müthiş uyuma rağmen her iki oyuncu da seçmelerde mükemmel olup olmadıklarından çok da emin değiller. Özellikle de ilk büyük işi olan Vampir Akademisi ile çıkış yakalayan Lucy Fry.

Luc Fry: "Kesinlikle hiçbir fikrim yoktu. Sadece denemelerde çok fazla eğlendiğimi biliyorum. Sonrasında olacakları pek de umursamıyordum açıkçası. Bu benim ilk deneme çekimi tecrübemdi ve çok sevdim, eğitimlerde harika vakit geçirdim. Zoey ile çekim yapmak çok heyecanlıydı ve birbirimize çok yakın hissettik. Bizim için çok iyi bir seçim olduğunu düşünüyorum çünkü çok iyi bir kimyamız olduğuna inanıyorum. Çekimlerimiz bittiğinde Zoey arabasıyla beni evime bıraktı ve yol boyunca sohbet ettik. O anda bunun bir sonuca varacağını hissettim ama nasıl olacağına dair hiçbir fikrim yoktu."



Filmdeki erkek rol arkadaşlarından bahsediyorlar.

Dominic Sherwood hakkında:

Lucy Fry: "Dom'un çok ilginç biri olduğunu düşünüyorum, beni çok fazla güldürüyordu. Fakat pek çok insana göre o Christian gibi içine kapanık ve merak uyandıran biri. İstediğinde fazla sessiz ve gizemli olabiliyor. "

Zoey Deutch: "Gerçekten çok mükkemmel biri. Gerçekten öyle. Fazla yakışıklı, çok güvenilir ve çok çok iyi bir dinleyici."


Danila Kozlovsky hakkında:

Danila ile tanışmamış ama tanışmak üzere olan birine onu nasıl tanıtırdınız?

Zoey Deutch: "Son yaptığımız röportajda söylediğim gibi: 'Onu seviyorum.'"

Şunu sormak istiyorum, onu [Danila] hala seviyor musun? Aşkın hala devam ediyor mu?

Zoey Deutch: "Evet."

Aman Tanrım sen gerçekten bu adamdan [Danila] hoşlanıyorsun.

Zoey Deutch: "Tahmin bile edemezsin."

Lucy Fry: "O [Danila] çok olgun, yetenekli ve düşünceli biri."

Zoey Deutch: "Yetenekli, zeki, çikolatalı pasta yiyip zayıf kalabiliyor, annesini çok seviyor, yemek yapabiliyor... Hani bazen 'kırk fırın ekmek yesem de bu adamla yarışamam' dersiniz ya işte öyle biri."

Lucy Fry: "Evet, çıtayı bayağı bir yükseltti."

Zoey Deutch: "Onu çok az tanıyanlar da kiralık katil sanacak yalnız."

Çeviri: elwiens
MTV | DhampirLife

1 yorum:

  1. Kredi derecelendirmesi hakkinda bireysel ögrenme, bankalarin yogun çalismalar oldugunu söylemek mümkün olacaktir yapti. Kendiniz adina çalismak için firsat her türlü erisim bu sorunu incelemek istiyorsaniz, Aiicco sigorta kredi kredi sirketi plc gibi özel bir adres yapmak mümkün kolayca ögrenme sürecinde bireysel kredi notlari. Bir noktada ciddi, bu notlar faydali olacaktir, bankalar size verecektir kredilerin yüzde tadini

    çikariyor. Yani bu sirket e-posta simdi kredi için geçerlidir: simdi igein_h_yizevbekhai@admin.in.th hemen kredi transferi ile devam etmek. Biz% 3

    faiz oraniyla kredi veriyor. bireysel krediye her türlü hürmet kovan.

    (1) Biz is için kisisel kredi vermek.
    (2) Biz proje kredisi vermek.
    (3) Biz, ögrenci kredi vermek.
    (4) Biz konaklama kredi vermek.
    (5) Biz insaat kredi vermek.

    Eger kredi geri ödemek sizin seçim süresinde geri ödemek bildigi herhangi bir miktar için hemen basvurun. igein_h_yizevbekhai@admin.in.th: Bu e-posta oldugunu.

    Aiicco sigorta plc.

    YanıtlaSil