28 Ekim 2013 Pazartesi

'Vampir Akademisi' Yeniden Çekimleri Başladı!

Güncelleme (28 Ekim): Zoey'nin Danila'ya yazdığı tweet, Dominic'in setten bir videosu ve  Dominique Tipper'ın tweeti ve setten Edward Holcroft resimleri eklendi.

 Bildiğiniz üzere önceki gün Danila, Zoey ve Dominic'in Londra'da olduğunu duyurmuş ve Vampir Akademisi'nin yeniden çekimleri için orada bulunuyor olabileceklerini söylemiştik. Bugün bu durum Nathan Shaw'ın tweeti ve Zoey'nin Instagram'da paylaştığı resimle kesinlik kazandı: Vampir Akademisi yeniden çekimleri başlamış bulunuyor!
  
28 Ekim


@ZoeyDeutch: @KozlovskyD iyi yolculuklar canım! Xx 

@KozlovskyD: "@ZoeyDeutch Sağ salim Moskova'dayım... seni şimdiden çok özledim... Sevgiler..."  

Dominic Sherwood Instagram hesabında yeni bir Edward Holcroft resmi paylaştı:


DomSherwood: "Eller, Edward?"

Dominique Tipper, Instagram hesabında Edward Holcroft'ın bir resmini paylaştı:  


misstipper: "GERÇEK BİR erkek." 


@Mi55Tipper: "Fırtınada çekim yapıyoruz offfff"

Zoey Instagram hesabında set karavanında çekilen bir Dominic videosu paylaştı


Çekimleri biten Danila Kozlovsky ülkesine dönmüş.


 @ZoeyDeutch: "@KozlovskyD iyi yolculuklar canım! Xx"

27 Ekim


Lucy Fry: "Vampir Akademisi yeniden çekimleri için güzel Londra'ya geri döndüm. İngiltere şu günlerde garip bir şekilde evim gibi hissettiriyor." 


@DritanDritSkin*: "Vampir Akademisi yeniden çekimlerindeyim. Savaş alanı. Ölesiye dayak yiyorum. Eğlenceli EĞLENCELİ!!!"

*Kendisinin filmde hangi karakteri ya da türü oynadığını bilmiyoruz.

 26 Ekim


@Nath_Shaw: "Los Angeles'ta olduğum için #VAFilmi yeniden çekimlerine katılamayacak olmam berbat! #VampirAkademisi"


@zoeydeutch: "Isındım - ben-aslında-yalan-söylüyorum."

2 yorum:

  1. yeniden derken 2. kitabın mı çekimleri başlandı, yoksa ilk filimin mi sahnelerini yeniden çekiyorlar????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk filmden bazı sahneleri yeniden çekiyorlar.

      Sil