6 Ekim 2013 Pazar

Richelle Mead'in Hypable Röportajı

Richelle Mead, Hypable'a verdiği röportajda set ziyaretinden, kahramanlarına hayat veren oyuncularla tanışmasından, Danila ve Zoey'nin rollerine nasıl uyduğundan ve fragmandaki şaşırtmacalardan bahsetti.

Set ziyareti hakkında:

Setin bizzat görmek inanılmazdı. Bir filme emek ve zaman muazzam. Normal sinema izleyicisinin bunu dikkate aldığını sanmıyorum, rahat koltuklarımızda oturup filmleri eleştiriyoruz. Oysaki sadece bir sahneyi çekmek bile çok fazla güç ve enerji gerektiriyor. Neyse ki herkes bu projeye çok bağlı görünüyordu. Hikayeye olan tutkuları beni fazlasıyla memnun etti. 

Karakterlerine hayat veren oyuncularla tanışması üzerine: 

Etrafınız bir anda, karakterlerinize hayat veren ama nevi şahsına münhasır, o harika insanlarla çevriliyor. Daha önce hiç biriyle tanışmamıştım yani neyle karşılaşacağımı bilmiyordum ama hepsi sizin bizim gibi normal insanlar. Ben nasıl onlarla tanışmak için heyecanlandıysam onlarda benimle tanışmak için heyecanlanmıştı.

Danila hakkında:

Danila arkadaş canlısı ve çok samimi biri. Bizi en çok şaşırtan kişi de o oldu sanırım çünkü kendisi sadece konuşmasıyla bile sizi etkileyen mükemmel bir adam. O kadar rahat ve nazik biri ki bir an onun Dimitri olduğunu unutuyorsunuz. Dimitri her zaman tetikte ve sürekli kavga-dövüş içerisinde ama Danila onun tam tersine rahat ve çekici. Kamera motor dediği anda bizim çetinceviz savaşçı tanrımız Dimitri'ye dönüşüyor. Onu aksiyon sahnelerinde izledim, inanılmazdı. Bütün o agresif hareketleri bizzat yapıp kendini oradan oraya atıyordu. O gece bir güzel dayak yedi diyebiliriz. Etraflarında hazırda bekleyen dublörler olmasına rağmen o ve Zoey bütün sahnelerde kendileri rol aldılar.

Zoey hakkında:

Zoey mükemmel. Rose'la müthiş uyuşuyor. Kendisi hayal ettiğim Rose'a hem fiziksel hem de kişilik olarak en yakın insan diyebilirim. Bu da oldukça hoş bir şey. Pek çok insan kişilik faktörünü önemsemez ve sadece hayallerindeki görüntüye uyan kişileri ister. Aslında en önemli unsur oyuncunun kişiliğinin karakterin kişiliğini ortaya çıkarmaya müsait olmasıdır. Zoey bu bahsettiğime sahip. Heyecanı fazla yüksek, odaya girdiğinizde Zoey'nin orada olduğunu hissediyorsunuz. Kamera önüne geçtiğinde ise onda kesinlikle Rose'u görebiliyorum.

Fragman hakkında:

Umuyorum ki insanlar birkaç sahne daha izledikten sonra yatışacaklar. Uyarlama filmlerin bazı hileleri vardır. Hem kitabın okurlarına hitap etmeli hem de yeni izleyicileri cezbetmelidir. Biliyorum bazı hayranlar fragmanı biraz uyumsuz buldular ama ilk fragmanın amacı seriyi bilmeyen insanların ilgisini çekmekti. 

Favori sahneleri hakkında: 

Son sahneler konusunda çok heyecanlıyım. Biliyorum bu biraz kaçamak bir cevap çünkü birkaç sahne daha var. Sanırım balo/dans sahnesi ve büyük sırrın ortaya çıkışından sonra bütün taşlar yerine oturmaya başlayacak. Bunlara şahit olmak için inanılmaz heyecanlıyım.

Çeviri: elwiens
Hypable

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder