3 Ekim 2013 Perşembe

Zoey Deutch, Sarah Hyland ve Dominic Sherwood'ın Clevver TV Röportajı

Güncellleme (3 Ekim): Röportajın çevirisi eklendi.


Zoey Deutch: Sanırım Vampir Akademisi'ne iki ölümüne bağlı arkadaşın hikayesi diyebiliriz. Biri aristokrat bir aileden gelen saf kan vampir; diğeri ise onun en yakın arkadaşı alt kademeden gelen yarı insan yarı vampir. Ve geri kalanı ise tipik lise draması tek bir fark var bu öğrenciler hayatları için savaşıyorlar.

Sarah Hyland: Çok fazla aksiyon var. Gabriel (Byrne) ile çalışmak muhteşemdi, babamı canlandırıyordu. O harikaydı. Fakat filmde yaptığım şeyleri kitabın sıkı takipçileri bile tahmin edemez.

Zoey Deutch: Dom da burada! Kendisi Vampir Akademisi'nde oynuyor. Dom yanımıza gelsene!

Böylesine çok hayranı olan bir yapımda rol almak nasıl?

Dominic Sherwood: Oldukça göz korkutucu. Aynı (Zoey ile) bakış açısına sahibiz, bu çok zorlayıcı bir şey. Hayranların istediği ve kitaplarda olan şeylere sadık kalmaya çalıştık. Fakat aynı zamanda mümkün olduğu kadar yenilikler de ekledik. Yani hala onları şaşırtabilecek şeylerimiz var. Sanırım kitabın iskeletini bozmadık... önemli olan her detayı filmde görebilecekler.

Zoey Deutch: Vay canına! Şuna da bakın hele tam bir İngiliz. Ben Los Angeles'lıyım yani söylediklerinin yarısını anlamadım. İskelet mi?

Sarah Hyland: (Hayranlar) Çok yetenekliler, öyle güzel posterler yapıyorlar ki film için kullanılabilir yani o kadar güzeller. Çok destekçiler ama yakında bana sırt dönmeleri an meselesi olacaktır.

Dominic Sherwood: Biliyor musun, aslında Alacakaranlık'tan Robert Pattinson ve Kristen Stewart da çok güzel insanlar.

Sen de çok yakışıklısın ve çok güzel bir aksanın var. Sen de onlar gibi hayranlarla çevrelenmeye hazır mısın?

Dominic Sherwood: Hayır hala alışamadım. Çok heyecanlıyım ama sanırım bir noktadan sonra alışırım. Kent (İngiltere) şehrinden gelen küçük bir çocuğum ben. Ben buyum yani. Bilemiyorum, umarım bu işi düzgünce yapabilirim. 

 Çeviri: elwiens

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder