16 Şubat 2014 Pazar

Zoey Deutch ve Lucy Fry BuzzFeed'le "O Mu Bu Mu?" Oyunu Oynadı

Bir Moroi mi yoksa dampir mi olmak isterdiniz?

Lucy Fry: Moroi.
Zoey Deutch: Dampir. Büyü güçleri istemiyorum.

Sadece güçlü bir kadın olmak istiyorsun?

Zoey: Hayır, olay o değil. Siz bana iki tane seçenek sundunuz ve ben de insan olmayı tercih ediyorum çünkü bütün fantastik filmlerde karakterler güçlerinden önce hayatlarının daha iyi olduğunu anlatıyor ve bence bu çok büyük bir dert.

Beyonce'la mı yoksa Lady Gaga'yla mı yemeğe çıkmak isterdiniz?

Lucy: Beyonce!
Zoey: Vay canına. Beyonce. Bunu söyleyeceğim diye gerildim.

Hayatınızın geri kalanında sadece jambon mu yoksa Nutella mı yemek isterdiniz?

Zoey: Nutella'nın içinde jambon.
Lucy: Bilemiyorum, sanırım her ikisiyle de bunalıma girerdim. Nutella?
Zoey: Bu zor bir soru çünkü ikisi de sağlıksız şeyler.
Lucy: Nutella'daki fındıkları alır ve hayatımın geri kalanında onları yerim.
Zoey: O zaman ben de domuzu* alırım, arkadaş oluruz.

Gerçek hayatta Christian'la mı yoksa Dimitri'yle mi çıkmak isterdiniz?

Zoey: Dimitri.
Lucy: Gerçek hayatta mı? Dimitri.

Dimitri'de aklınızı çelen şey nedir?

Zoey: O yetişkin bir adam!
Lucy: Evet! Gerçek hayatta bir adama ihtiyacım var.

Zavallı Christian.

Lucy: O da yetişkin bir adam.
Zoey: O bir oğlan çocuğu! Christian bir oğlan çocuğu, Dimitri ise yetişkin bir adam. Ve pek çok açıdan film için harika bir durum bu çünkü hem aileler için hem de gençler için seçenek var.
Lucy: Evet, mesela Christian'ın karakteri genç kızlara cazip gelecek ve onu sevecekler. Ve bir adama vurulmaya hazır olan kızlar da Dimitri'yi tercih edecek.

Mean Girls'te mi yoksa Heathers'ta mı rol almak isterdiniz?

Zoey: Mean Girls.
Lucy: O zaman ben de Heathers diyeceğim!

Kedi yavrularıyla mı yoksa köpek yavrularıyla mı oynamak isterdiniz?

Zoey: Vay canına! Ah hayır. Berbat bir soru.
Lucy: Köpek yavrularıyla.
Zoey: Sıradaki soru lütfen.

Jesse'yle mi yoksa Mia'yla mı ruh bağınız olsun isterdiniz?

Lucy: Mia. Onun ne düşündüğünü görmek isterdim.
Zoey: Her zaman değil. Her zaman değil.

Bir ruh kullanıcısı mı yoksa ateş kullanıcısı mı olmak isterdiniz?

Zoey: Ruh!
Lucy: Ruh!

Ruh büyüsüyle ne yapardınız?

Lucy: İnsanları iyileştirirdim.
Zoey: Şey insanlar beni sevsin diye onları ikna ederdim. (Gülüyor) Hayır, aslında hiçbir fikrim yok.
Lucy: Lissa, eğer kendini incitmeden güçlerini kullanma şansı olsaydı olabildiğince çok insanı iyileştirmeye çalışırdı ve ben de aynı duyguları paylaşıyorum.
Zoey: (Lucy'i işaret ediyor) Güzel insan.

İnternetsiz mi yoksa peynirsiz mi yaşamayı tercih ederdiniz?

Lucy: Yine aynı cevabı vereceğim, ikisine de bağımlı değilim.
Zoey: Ben bağımlıyım! Bu çılgınca; manyakça bir şey. İkisi de benim en büyük bağımlılıklarım.
Lucy: Ben internetsiz yaşamayı tercih ederdim.
Zoey: AH! AMAN TANRIM internete ihtiyacım var. Peynir istemiyorum tamam.

Jennifer Lawrence'la mı yoksa Emma Watson'la mı bara gitmek isterdiniz?

Zoey: Jennifer Lawrence!
Lucy: Jennifer Lawrence.
Zoey: Aslında o değil. Ben Emma Watson diyecektim çünkü o OGYG. Onu çok seviyorum ve kendisi Brown'da okudu. Evet.
Lucy: OGYG nedir?
Zoey: Orijinal genç yetişkin gangsteri.

(Herkes gülüyor)

Vampir Akademisi'nde mi yoksa Hogwarts'ta mı okumak isterdiniz?

Zoey: Ben burada filmimin tanıtımını yapıyorum, bu yüzden Vampir Akademisi ama aslında Hogwarts.

Hangi binanın mensubu olurdunuz?

Zoey: Slyt - hayır. Gryffindor binasına dahil olurdum.
Lucy: Seçemiyorum, karar veremiyorum.

Işınlanma gücünüz mü yoksa iyileştirme gücünüz mü olsun isterdiniz?

Lucy: Ah hayır! Çünkü ışınlanma da sizi kurtarabilir.
Zoey: Ben daha çok yemekleri düşünüyorum.
Lucy: Uzaya ışınlanabiliyor muyuz?

Tabii ki.

Lucy: PEKİ.

(Herkes gülüyor)

Zoey: PEKİ bir anlaşma sağladın!

1000 yıl mı yoksa 10 tane farklı 100 yıl mı yaşamak isterdiniz?

Lucy: On tane 100 yıl yaşamak isterdim.
Zoey: Farklı şekillerde sürekli aynı insanlarla mı karşılaşacağım?

Sanırım hayır. Açıkçası bilmiyorum.

Zoey: Ah, 10 tane farklı 100 yıl o zaman.

Hayatınızın geri kalanında sürekli hıçkırmak mı yoksa hapşıracak gibi olup hapşıramamak mı isterdiniz?

Zoey: Şu anda panik atak geçiriyorum.
Lucy: Hıçkırmak.
Zoey: Hapşıracak gibi hissetmeyi tercih ederdim çünkü hiçbir şey beni hıçkırık kadar sinirlendirmiyor.

Güzel bir adamla birlikte ıssız bir adadasınız. Üst kısmınızın mı yoksa alt kısmınızın mı balık olmasını isterdiniz?

Zoey: Adam kimse ona göre değişir! (Gülüyor)

*Jambon domuz etinden yapıldığı için öyle diyor Zoey.

Buzzfeed
Çeviri: cenup

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder