9 Şubat 2014 Pazar

Vampir Akademisi Ekibinin Variety Röportajı (Şubat 2014)

Mark Waters: "[Film] yıkıcı bir espri anlayışına sahip. Alacakaranlık filmleri de kendi dallarında çok iyiler ama açıkçası espri duygusu barındırmıyorlar. Ama bu hikaye barındırıyor. Ve kardeşim [Daniel Waters] senaryoyu yazarken bunu daha da yoğun hale getirdi."

Daniel Waters: "Genelde film türlerinin son demlerine denk geliyorum. Mesela 'Heathers' filmim John Hughes filmleri furyasının ardından yayınlanmıştı ve herkes 'Ah, hayır bir başka gençlik filmine daha tahammülümüz kalmadı' demişti. Fakat bu benim için o türü çılgınca kullanmak, harmanlamak, insanları filme çekmek ve sonra da şaşırtmak için bir fırsattı."

Zoey Deutch: "Öncelik sorun rolüme uygun olacak şekilde iri göğüslere sahip olmadığımda, ki bu bence müthiş çünkü kimsenin jel dolgulardan haberi yok. Not: Victoria's Secret'a uğrayın. Gerçi pek umurumda değildi. Rahatsız olmuyordum. Fakat beni heyecanlandıran bir şey varsa o da hayranların bu hikayeyi ve Rose karakterini, bu denli ateşli fikirlere sahip olacak kadar çok sevmeleriydi."

Daniel Waters: "O [Rose], belki Jessica Chastain'in Zero Dark Thirty'deki karakteri kadar güçlü değil çünkü darmadağınık biri. Daha çok Jack Nicholson karakterlerine benziyor; güçlü ama aynı zamanda zayıf ve arızalı. Bir kadın karakterin bu kadar karmaşık olmasına bayılıyorum."

Dominic Sherwood: "Nosferatu'dan bu yana bakıldığında insanlar vampir filmlerindeki sıçanlardan ve enfeksiyonlardan korkuyorlardı çünkü başrol vampirlerin benzediği şey buydu. Ve bu böyle kalıplaşıp kaldı. Sanırım Bram Stoker'ın Gary Oldman'lı Dracula'sı yayınlandığında ise insanlar bu defa ruhani varlıklardan ve hayaletlerden korkar oldu. Ve bu düşünce toplumda böylece sürüp gitti. Biz ise şu anda bunu daha romantik hale getirmeye çalışıyoruz."

Joely Richardson: "Her zaman TV'de ya da sinemada bir şekilde vampir dünyasına adım atmak istemiştim ve kraliçe rolü bu isteğime mükemmel bir cevaptı. Çekimler sırasında kendimi biraz abartılmış gibi hissettim ama Mark'ın bu durumu filme nasıl yansıtacağını bilemiyorum."

Çeviri: elwiens
Variety

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder