8 Şubat 2014 Cumartesi

Zoey Deutch ve Dominic Sherwood'un Just Jared Twitter Sohbeti (6 Şubat)


Vampir Akademisi galası nasıl geçti? Kendinizi büyük ekranda izlemek nasıldı?

Dominic Sherwood: Muhteşem ve çok mütevazı bir deneyimdi. Bize ve filme destek veren insanları görmek çok hoştu. Bir sonraki film için sabırsızlanıyorum.
Zoey Deutch: Gala çok eğlenceliydi ve kesinlikle çok stresli değildi. Herkesi yeniden görmek çok hoştu. 

Vampir Akademisi tanıtımları sürecinde hayranlarla yaşadığınız en çılgın anı nedir?

DS: Hepsi şimdiye kadar fazlasıyla kibardı. Ben ve Cameron Monaghan'ın Los Angeles'taki imza gününde sahneye çıktığımız an biraz çılgıncaydı. 
ZD: Birden fazla hayran, fan buluşmalarına çocuklarını getirdi ve bize onlara kitap karakterlerinin isimlerini verdiklerini söyledi. Kendini böylesine adamış hayranlara bayılıyorum!


Rose, Lissa'nın gözleriyle dünyaya bakabiliyor. Siz kimin gözleriyle dünyaya bakmak isterdiniz?

DS: Bir röportajda Elton John demiştim ve annem bana gülmüştü ama onun tanıştığı insanları ve dinlediği hikayeleri bir düşünsenize!
ZD: Daha önce de demiştim yine diyorum: çöl kaplumbağam. Onun ışınlandığına inanıyorum ve bunun nasıl gerçekleştiğini bilmek istiyorum. 

Zoey, karakterinin başında bir sürü kabus var. Peki senin son zamanlardaki en büyük kabusun nedir?


ZD: Bütün repliklerimi hatırlarım ama ikinci adımı, rüyalarımı ya da kahvaltıda ne yediğimi unutuyorum.

Dom, doğum gününü nasıl kutladın? 24 yaşına girdin!

DS: Bugün 24 yaşıma girdim! Şu anda New York'tayım bu yüzden gün/gece daha uzun...

Karakteriniz hakkında en sevdiğiniz ve sevmediğiniz özellik nedir?

ZD: Rose Hathaway'in en sevdiğim özelliği espri anlayışı ve en sevmediğim özelliği ise her şeyi kontrol etme isteği. 
DS: Sadakati en sevdiğim özelliği. Anlamaya çaba gösterdiğim nahoş özelliği ise yalnızlığı.

Vampir Akademisi setinde eşek şakası yapanlar oldu mu?

ZD: Hatırladığım kadarıyla hayır. Belki de eşek şakası yapmaya çalışmışlardır ama ben bunu fark etmemişimdir?
DS: Evet sürekli. Sarah Hyland birkaç kez bana ciddi şakalar yaptı. Ve birkaç defa de karavanımda kilitli kaldım.

Hayal dünyanızda nasıl bir akademiye gitmek isterdiniz?

DS: Oooo güzel soru. Belki Hogwarts*... Ya da Plato'nun** eğitim sınıflarından biri?
ZD: Aman Tanrım ya bunu 'The Academy Awards'*** diye cevaplarsam ve siz de beni 900 defa yumruklamak zorunda kalırsanız?

Ölümüne bir dövüşte sizce hangisi kazanır: Rose Hathaway mi Katnis Everdeen mi?

ZD: Çok kaba bir soru. Cevap yok.
DS: Ben öyle düşünmüyorum. Bence Rose öl ya da öldür ruhuna sahip biri ama Katniss'in de acayip fiyakalı bir yayı var. Ama tabii ki Christian olsaydı kesinlikle kazanırdı. *Söylediğine inanmayan bir ifade takınır*

*Harry Potter'ın gittiği büyücülük okulu
**Yunan filozofu.
***Oscar Ödülleri

Çeviri: elwiens
HRG

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder