10 Ocak 2014 Cuma

Zoey Deutch'un Teen Vogue Röportajı (Ocak 2014)

Sevgililer Günü'nü nasıl geçireceği hakkında: "Oturduğum yerde heyecandan titreyerek filmin gişede alacağı sonuçları bekleyeceğim.Ama biliyorsunuz pek çok insan Sevgililer Günü'nü o kadar da heyecanla beklemiyor, yani bu gayet normal."

Karakteri Rose Hathaway hakkında: "Tam bir çetin ceviz, nasıl dövüşüleceğini biliyor ve kendini ezdirmiyor. Fakat aynı zamanda inanılmaz derecede sadık bir arkadaş, bu konuda ona aşırı saygı duyuyorum. Espri anlayışını olaylardan yırtmak için kullanışına da hayranım. Kim olduğunu biliyor ve bunu göstermekten de çekinmiyor."

Zoey de kendini biliyor, fakat bu büyük bir özgüvene sahip olduğu anlamına gelmiyor: "Ergenlik dönemimde tam bir ilgi budalasıydım, ailenin en küçüğü olmanın bunda etkisi büyük. Ama artık bir aktrisim ve ilgiyle baş edemiyorum. İnsanlar 'Seni fragmanda izledim! Seni TV'de gördüm!" dediklerinde huzursuz hissediyorum. Yanaklarım kızarmaya başlıyor."

Çeviri: elwiens
TeenVogue

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder