19 Ocak 2014 Pazar

Mark Waters 'Vampir Akademisi' Soundtrack Albümü Hakkında Konuşuyor

Bildiğiniz üzere Vampir Akademisi'nin soundtrack albümü 11 Şubat'ta satışa çıkıyor. Albümde Katy Perry, Goldfrapp, Sky Ferreira ve daha bir çok ismin yanı sıra Indie grup CHVRCHES (Iain Cook, Martin Doherty ve Lauren Mayberry) "Bela Lugosi's Dead" şarkısının cover versiyonuyla yer alıyor.

CHVRCHES grup üyeleri şarkı hakkında şunları söylüyor: "'Bela Lugosi's Dead' türünün klasiği. Böylesine inanılmaz bir şarkının üzerinde yeniden çalışmak hem çok heyecan verici hem de korkutucuydu. Umarız ki 'The Count'u (Kont Drakula) gururlandırmışızdır."

Müzik süpervizörü Howard Paar ise şunları ekliyor: "Seçtiğimiz şarkılarla kitabın ruhunu yansıtmaya çalışarak büyük bir sorumluluk aldığımızı hissediyoruz. Umarız herkes soundtrack albümünü dinlerken en az bizim kadar eğlenir."

Yönetmen Mark Waters durumu şu şekilde açıklıyor: "80lerin başında 'The Hunger'ı ilk izlediğimde doktor olma planlarım vardı. Ama sonra izlediğim şeyin etkisine fena halde kapıldım, unutulmaz bir jenerik müziği vardı; Bauhaus'ın 'Bela Lugosi's Dead' şarkısı. Ertesi gün o filmi tekrar izledim, hafta sonuna kadar da doktor olma planlarım artık unutulmuştu.

Eğer bir gün yönetmenlik maceram beni Vampir türünün karanlık koridorlarına çekerse biliyordum ki o projede The Hunger, Bauhaus ve 'Bella Lugosi's Dead'i bambaşka bir şekilde kullanacaktım. Çok çok şanslıydık ki bunu gerçekleştirecek grup CHVRCHES oldu." 

Çeviri: elwiens
BusinessWire

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder