26 Ocak 2014 Pazar

Dominic Sherwood'un Entertainista Röportajı (Ocak 2014)

Entertainista: Rolüne nasıl hazırlandın?

Dominic: Christian fazlasıyla içine kapanık ve alaycı bir kişilik. Deneme çekimlerindeki performansımı kendime örnek aldım çünkü o zaman çok çaba sarf etmiştim. Tam 6 kez deneme çekimlerine katıldım ve her seferinde, hem komik hem de karanlık olmam gerekmişti. Böyle olunca da çekimler sırasında deneme çekimlerindeki performansımdan yararlandım.

Entertainista: Twitter'daki hayranlarından bir soru; kitapları okuduysan eğer, hangisi favorin?

Dominic: Yalnızca ilk kitabı okudum, hem de birkaç defa. Seriyi okumamam kitabı sevmediğim anlamına gelmesin çünkü gerçekten sevdim, Richelle'i de öyle. Ama biz Richelle'in Vampir Akademisi versiyonunu değil Mark va Dan'in Vampir Akademisi'ni çekiyorduk, bu yüzden de mümkün olduğu kadar gerçekçi olmaya özen gösterdim.

Entertainista: Lucy ile arandaki kimya nasıldı?

Dominic: Lucy inanılmaz hoş ve kibar biri, gerçekten çok sevimli. Aramızda harika bir kimya vardı ama iki muhteşem bayanla [Zoey ve Lucy] aynı odada bulunmak göz korkutsa da müthiş bir iş çıkardık.

Entertainista: En sevdiğin sahnen hangisiydi?

Dominic: Tavan arası sahnesi. Kitabın hayranları mutlaka bilecektir. Beklediğimden çok daha iyiydi. Çok fazla ipucu vermeden daha çok şey söylemek isterdim.

Entertainista: Twitter'dan bir başka hayran sorusu; ilham ya da örnek aldığın bir aktör var mı?

Dominic: Daniel Day Lewis; çünkü o çok sıradışı bir aktör. Fakat benim gerçek ilham perim annem. Kim bilir kaç kez toparlanmamı sağlamış ve bana cesaret vermiştir.

Entertainista: Sen ve diğer oyuncular sette samimiyet kurmak adına herhangi bir şeyler yaptınız mı? Aranızda şakacı birileri var mıydı?

Dominic: Şey, ben ve Ed [Holcroft] beraber takılıyor ya da top sektiriyorduk ... ve ayrıca az da olsa futbol oynuyorduk. Ama genel olarak herhangi birimizin karavanında toplanıp sadece takılıyor ya da yemeğe gidiyorduk. Sarah da [Hyland] biraz şakacıdır, mesela beni fena halde korkutmuşluğu vardır fakat şu anda size ne yaptığını söyleyip filmden ipucu vermek istemiyorum.

Çeviri: elwiens

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder