15 Ocak 2014 Çarşamba

Sarah Hyland 'Vampir Akademisi' ve Rol Arkadaşları Hakkında Konuşuyor

Sarah Hyland, geçtiğimiz Pazartesi günü katılmış olduğu 71. Altın Küre Ödülleri töreninde ve tören sonrası Weinstein Company'nin düzenlediği partide röportajlar verdi. Verdiği röportajlarda 'Vampir Akademisi' ve rol arkadaşları Dominic Sherwood, Zoey Deutch ve Dominique Tipper hakkında da konuştu:



Sarah Hyland: "Filmden birkaç tane klip gördüm ama tamamını izlemedim. Çok heyecanlıyım. Umuyorum ki güzel olacak."

Sarah: "Filmin sonunu izlemek için heyecanlıyım."

Sarah: "Çok iyi arkadaşlar edindim. Sanırım Dom [Sherwood] yakında Los Angeles'a tekrar gelecek ve Zoey'i [Deutch] tanıyorsun, sanırım şu anda Londra'da. Bilirsin ya hemen hemen herkesle iletişim halinde olmaya çalışıyoruz. Çok ama çok iyi arkadaşlar edindim. Dominique [Tipper] Los Angeles'a geldi, ben ve Matt'le [Sarah'nın erkek arkadaşı] birlikte takıldı ve hep beraber yemeğe gittik. Yani evet çok harika arkadaşlıklar edindim. Benim için inanılmaz bir deneyimdi ve umuyorum ki film de mükemmel olacak. Umarım fanlar filmi sever. En çok bu konuda endişeliyim."

Sarah: "Filmden önce Vampir Akademisi kitaplarını duymuştum, ilk kitabı okudum. Fakat hayır, diğer kitapları okumadım."


Sarah: "Vampir Akademisi için çok heyecanlıyım, zaten burada olmamın sebebi de bu. Harvey [Weinstein] harika biri ve evet, umarım fanlar filmi çok ama çok sever."

Muhabir: İnsanlar film için çok heyecanlılar ve sürekli bundan bahsediyorlar, sence filmden ne beklemeliler?

Sarah: "Hımmm ateşli, aksiyon ve arkadaşlık dolu sahneler ve beni konu alan "hey, umarım yeterince komiğimdir" diye nitelendirilebilecek tuhaf küçük anlar. Hımm tüm büyük anları barındıran bir film, umarım insanlar filmi sever ki bence sevecekler."

Muhabir: Kim vampirleri sevmez ki?

Sarah: "Değil mi? Ben büyük bir vampir hayranıyım, doğaüstü her şeyi seviyorum. Evet tam bir ineğim."

MTV | FansOfVampireAcademy | Dhampirlife
Çeviri: cenup

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder