25 Eylül 2013 Çarşamba

Sarah Hyland Emmy Ödülleri'nde Verdiği Röportajda 'Vampir Akademisi'nden Bahsetti


Vampir Akademisi hayranları hakkında: Muhteşemler. İnanılmaz harika ve çok destekleyiciler, en iyi fanlara sahibiz diyebilirim. Ve ayrıca fan artlar konusunda da çok çok yetenekliler.  

Bizler filmden ne beklemeliyiz? Biliyorum çekimler sona erdi ama sence hayranlar yaptığınız işten memnun kalacaklar mı?

Ben memnun kalacaklarını düşünüyorum. Bir kitap okuru olarak daha 10-11 yaşlarımdayken Harry Potter'u izlemiştim. Hatta ilk filmi on birinci doğum günüm partimde izlemiştim. Biliyorum ki uyarlamalarda her zaman bir şeyler eksik kalır ama Vampir Akademisi, kitabına gerçekten çok sadık kaldı. Dan Waters senaryo konusunda muhteşem bir iş çıkardı ve yönetmen, Mark harikaydı. Ayrıca en önemlisi olağanüstü bir oyuncu ekibimiz vardı. Hayranların filmi göreceği gün için gerçekten çok heyecanlıyım. 

Çeviri: elwiensKaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder