30 Eylül 2013 Pazartesi

Dominique Tipper (Alberta) Twitter'da Bir Soru-Cevap Etkinliği Gerçekleştirdi


Vampir Akademisi'nde Alberta rolünü canlandıran Dominique Tipper, Twitter'da hayranların sorularını yanıtladı:

-Vampir Akademisi filminin en iyi yanı neydi?
Dominique Tipper: Tamamı harika bir deneyimdi!

-Zoey Deutch ile arkadaşlığını birkaç kelime ile tanımlar mısın?
DT: Harika Harika ve Harika :)

-İlerde Vampir Akademisi filmlerinin müzik albümlerinde bir şarkına yer verilmesini umut ediyor musun? Çünkü bu harika bir şey olurdu!
DT: Çok isterdim! Ama belki bir gün olur :)

-Vampir Akademisi hayranlarıyla tanışmak nasıldı?
DT: HARİKAYDI! Dünyadaki en iyi hayranlara sahibiz!

-Danila Kozlovsky ile çalışmak nasıldı?
DT: MUHTEŞEMDİ!

-Setteki en komik kişi kimdi?
DT: Kesinlikle Chris Mason (Ralf/Ray)

-Vampir Akademisi kitabını okudun mu?
DT: Tabii ki!

-Dominic Sherwood ile bir düet yapmayı düşünür müydün? Muhteşem olurdu!
DT: Dom, ne dersin? :)

-Danila'nın sette yaptığı en komik şey neydi?
DT: Her gün ayrı komikti!

-Vampir Akademisi projesinde yer almak nasıl bir duygu?
DT: Hayatımda başıma gelen en iyi şeylerden biri :)

-Dom Sherwood ile birlikte aynı isim paylaşıyorsun bu sette karışıklık yaratıyor muydu?
DT: Oldukça, ama işte bu sebepten bana Dom1 ona da Dom2 diyoruz.

-Dom Sherwood sette yaramazlık yapıyor muydu? Sanki yapmış gibi bir hissiyat içerisindeyim.
DT: Haha o kısmı bana kalsın!

-Vampir Akademisi setinde değişik bir şeyler öğrendin mi? Herhangi birinden mesela?
DT: Kesinlikle herkesi sette çalışırken görmek muhteşemdi, çünkü oyunculuk işinde henüz çok yeniyim :)

-Vampir Akademisi kitaplarını okudun mu? Okuduysan eğer favorin hangisi?
DT: Şimdilik sadece ilk kitabı okudum :)

-Hangisini kiminle yapardın: Öpüş / Evlen / Görmezden Gel? Dominic Sherwood, Danila Kozlovsky, Cameron Monaghan :)
DT: Çok zor bir soru. Bunu Öpüş / Evlen / Dans Et şeklinde değiştirsek?
-Evet çok daha iyi olur! Peki kiminle öpüşür, evlenir ya da dans ederdin?
DT: Dominic'le öpüşür, Danila ile evlenir, Cameron ile dans ederdim, adamlarım benim!

-Danila Kozlovsky'nin sana doğum gününde hediye ettiği şarap nasıldı? Şarap seçimi konusunda çok iyiymiş diye duydum!
DT: Henüz açmadım, özel bir gün için saklıyorum :) Ama eminim ki çok güzeldir.

-Vampir Akademisi'nin gösterdiği sevgiyi nasıl buluyorsun?
DT: BAYILIYORUM!

-Vampir Akademisi oyuncularından herhangi biriyle çekilmiş, bizimle paylaşabileceğin bir resmin var mı? :)
DT: Belki :)

Çeviri: elwiens

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder