6 Eylül 2013 Cuma

Penguin Teen'in Zoey Deutch'la Gerçekleştirdiği Set Röportajı



Bizimle paylaşabileceğin, sette yaşanan komik ya da garip hikayeler var mı?

Zoey Deutch: Hikayeler diyerek çoğul kullandığın için memnunum çünkü anlatabileceğim çok fazla garip ve utandırıcı hikaye var. Aklıma ilk gelen şey birkaç hafta önce Natalie'nin Strigoi'ye dönüştüğü ve onunla kavgaya tutuştuğumuz çekimler. Kendimi acayip kaptırmıştım ve dramatik bir şekilde geriye doğru koşuyorduk ki bu çok zor bir şey deneyebilirsiniz. Sonra kuyruk sokumumun üstüne düştüm, ayaklarımın garip bir şekilde havada sallandığını görebilirdiniz. Bu oldukça utandırıcıydı çünkü etrafımda bu işin ehli dublörler vardı ve ben acı çekiyordum. Fazlasıyla kötüydü. İki gün önce makyaj karavanındaydım ve bir pervane böceği içeri girdi. Kocaman ama kocaman bir böcekti. Bu dünyanın en sonuncu cesur hikayelerden biri olabilir bu arada ama böcek içeri girdi ve kocaman bir şeydi -aslında tam tepemdeydi- ve ben yerimden tam bir kız gibi kalktım eteğim üzerimden düştü ve herkes beni gördü. O tam bendim. İşte senin için iki eğlenceli hikaye.

Çeviri: elwiens
DhampirLife

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder