8 Eylül 2013 Pazar

Danila Kozlovsky Tribuna.Ru Röportajında 'Vampir Akademisi'nden Bahsetti


Tribuna.Ru: Sıradışı bir vampir savaşçı rolüyle artık Hollywood'a adım atmış durumdasın. Bu projeye seni çeken neydi bize anlatabilir misin?

Danila Kozlovsky: Hayatım boyunca hep Hollywood'da çalışmak istedim ve bu isteğimi de hiçbir zaman gizlemedim. Farklı bir ortamda bulunma şansı yakaladığım için çok mutluyum; onların iş prensiplerini, eğitimlerini ve kurallarını biraz anlamış oldum. Vampirler hakkındaki bu film Amerikalı yazar Richelle Mead'in "Vampir Akademisi" kitabından uyarlandı ve açıkçası bazı çevreler tarafından kült bir kitap olarak görülüyor. Ana kahraman çok çekici elbette çünkü uzun zamandan sonra ilk defa bir Rus karakteri düşman olarak değil, iyi bir karakter olarak görüyoruz. Bu harika hikayede aşk çok önemli bir yer kaplıyor dolayısıyla bu da oyuncuya büyük bir uygulama alanı sağlıyor. Ayrıca projenin ve Amerikalı yapımcıların ne kadar iddialı olduklarına değinmiyorum bile. Neler olup biteceğini göreceğiz.

Rusça'dan İngilizce'ye Çeviri: KozlovskyBrazil | Türkçe Çeviri: cenup

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder