5 Eylül 2013 Perşembe

Sami Gayle Teen Vogue'un 'Genç Hollywood' Özel Sayısında

Resmin orijinal versiyonu için üzerine tıklayınız.

SAMI GAYLE

Yaşı: 17
Memleketi: Sunrise, Florida

Ceylan gözlü dansçıdan olma Broadway müzikal oyuncusu ilk sinema deneyimini Oscar ödüllü oyuncu Adrien Brody'le birlikte rol aldığı 2011 yapımı Detachment'ta canlandırdığı genç bir hayat kadını rolüyle yaşadı. "Hiç sinema deneyimim yoktu, yani onunla çalışmak adeta Adrien Brody oyunculuk okuluna gitmek gibiydi. Ondan öğrenebileceğim her şeyi yalayıp yuttum ve o da benim için büyük bir öğretmen olmaya devam etti." Sami Gayle'i önümüzdeki zaman içerisinde Vampir Akademisi, Hateship Loveship (Hailee Steinfeld'le beraber rol alıyor) filmlerinde ve CBS kanalında yayınlanan Blue Bloods dizisinde göreceğiz.

"Eğer oyunculuk yapmasaydım çok mutsuz biri olurdum. Hepsini yapmak istiyorum; Film, TV dizisi, tiyatro." 

Dergi taraması

imagebam.com

Çeviri: elwiens
@epnebelle | VAWorldwideNews

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder