31 Aralık 2013 Salı

Vampir Akademisi Resimli Film Kitabından Yeni Kareler

Güncelleme (31 Aralık): HQ taramalar, MQ yeni kareler eklendi.


 HQ taramalar

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com




MQ taramalar

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Kitapta yer alan alıntılar:

"Lucy ve ben sette çok iyi arkadaş olduk. Ben ona 'Majesteleri' diye hitap ederken o bana 'Efendim, Gardiyanım?' diyordu." - Danila Kozlovsky‬

"Mason tıpkı kitaplardaki gibi yüzsüz bir herif. Kişiliğinin ve davranışlarının çok gerçekçi olduğunu düşünüyorum." - Cameron Monaghan

"Onunla (Lucy) çalışmak o kadar rahattı ki hiç zorluk çekmedim. Muhteşemdi. İçimde kelebekler uçuşuyor gibiydi." - Dominic Sherwood

"Zoey'le de çok yakın arkadaş olduk ve hem sette hem de set dışında acayip eğlendik. İnanılmazdı." - Danila Kozlovsky‬

"Rose'un espri anlayışı en az dövüş yeteneği kadar acımasız. Kendisi asla dalaşmak istemeyeceğim kişilerden biri." - Zoey Deutch

 "Dünyanın daha çok kadın anlatıcılara ihtiyacı var. İnsanların Rose Hathaway'i Alacakaranlık'ın Bella Swan'ıyla kıyaslayacağından korkuyorum. Neden kadın karakterleri birbirleriyle yarıştırıyoruz? Kimse çıkıp da 'Vay canına Iron Man'in espri anlaşıyı Wolverine'den çok daha iyiymiş' demiyor. Çünkü ikisi birbirinden çok farklı karakterler." - Daniel Waters

"Lissa'yı canlandırmak hayatımda yaşadığım en heyecan verici, en korkutucu, en gurur verici, en tatmin edici, en şaşırtıcı ve en büyük deneyimdi." - Lucy Fry

"[Masen] Rose ile olan arkadaşlıklarına çok değer veriyor ve onu korumak istiyormuş gibi görünüyor." - Cameron Monaghan

"O (Zoey) müthiş yeteneğe sahip harika biri, gerçek bir profesyonel ve çok iyi bir arkadaş." - Danila Kozlovsky

DhampirLife | @roza_belikova

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder