8 Aralık 2013 Pazar

Gabriel Byrne 'Vampir Akademisi' Hakkında Konuştu

Vampir Akademisi'nden bahsettiği bölüm 48:45'te başlıyor.


Gabriel Byrne, 5 Aralık'ta katıldığı The Michael Des Barres Show adlı radyo programında Vampir Akademisi hakkında konuştu:

Sunucu: 'Vampir Akademisi' adında büyük bir gişe filminde rol aldığını biliyorum, filmde vampirlerin liderini canlandırıyorsun. Çekimleri Londra'da gerçekleştirdiniz, tüm o güzel kızlarla birlikte çalışmak nasıldı?
Gabriel Byrne: Yani biliyorsun ben daha önce hiç vampir filminde oynamadım ve bu projede Prens Dashkov adında bir vampiri canlandırıyorum. Vampirlerin en başındaki kişi gibi bir şey ve onun için çalışan bir sürü vampircik var. Güzeldi. Çoğunluğu 19, 20 yaşlarında genç kızlardan oluşan harika mı harika bir oyuncu kadrosu var.

Sunucu: Fragmanı izledim ve çok yetenekli olduklarını düşündüm.
Gabriel Byrne: Çok iyiler.

Sunucu: Oyunculuğun dibine vuran bir-iki kız vardı. İronik bir komedi anlayışı.

Kaynak | DhampirLife
Çeviri: cenup

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder