6 Mart 2014 Perşembe

Richelle Mead Twitter'da Bir Soru-Cevap Etkinliği Gerçekleştirdi (5 Mart)

Vampir Akademisi filmi hakkında neler düşünüyorsun?

Richelle Mead: Çok beğendim! İzleyen hayranlar da öyle... ve umuyorum ki pek çok kişi daha izleme şansına erişir. :)

Bebeğinin bir resmini bize gösterir misin?

Richelle Mead: Belki bir gün...

Silver Shadows'dan neler beklemeliyiz?

Richelle Mead: Silver Shadows'da karanlık bölümler olacak ama çok fazla romantik gelişmeler de yaşanacak, bence bayılacaksınız.

Yeni bir Vampir Akademisi kitabı yazacak mısın?

Richelle Mead: Son zamanlarda en sık sorulan soru bu oluyor! Olabilir... insanlar henüz Rose'dan sıkılmadıysa eğer :)

Brezilya'da büyük bir fan buluşması yapmayı düşündün mü hiç?

Richelle Mead: Hiç düşünmemiştim ama biliyorum ki Brezilya'da çok sadık Vampir Akademisi hayranları var! Kendi kendilerine bile böyle bir şeyi organize edebilirler :)

Kanbağı Serisi'nden kaç kitap olacak? Seriyi çok seviyorum ve bir sonraki kitabı okumak için sabırsızlanıyorum. 

Richelle Mead: Toplamda 6 kitap. 5. kitap Silver Shadows 29 Temmuz'da (Yurtdışında) satışa çıkıyor.

En çok hangi kitabındaki hangi karaktere replik yazmak için sabırsızlanıyorsun?

Richelle Mead: Ben en çok komik karakterleri yazmayı seviyorum. Rose, Adrian, Georgina, Dorian yazmayı en sevdiğim karakterler!

Tıpkı Vampir Akademisi'nde olduğu gibi Kanbağı için de bir Rehber çıkaracak mısınız? Ve içinde Sydrian hakkında kısa hikayeler olacak mı? 

Richelle Mead: Güzel soru ama buna nasıl cevap vereceğimi bilemedim! :)

Brezilya'ya gelmeyi planlıyor musun?

Richelle Mead: Muhtemelen yakın bir zamanda değil. Çocuklarım çok küçük olduğu için fazla seyahat edemiyorum. Ama sizi çok seviyorum!

Buz Öpücük'ün film uyarlaması konusunda umutlu musun?

Richelle Mead: Çok isterdim! Şimdilik bekleyip göreceğiz.

Silver Shadows da tıpkı The Fiery Heart gibi Adrian & Sydney'in bakış açılarından mı olacak?

Richelle Mead: Evet! İkisinin bakış açısından. Ve 6. kitap da aynı şekilde olacak. 

Klasik romanlardan favorin hangisi?

Richelle Mead: Jane Austen'dan Aşk ve Gurur.

Kanbağı Serisi'nden sonra sırada ne var?

Richelle Mead: Hala karar vermedim! Daha fazla Vampir Akademisi de olabilir yeni bir seri de olabilir. Yakında buna karar vereceğimi umuyorum!

Sydrian (Sydney & Adrian) mutlu sona ulaşacak mı? Lütfen cevapla.

Richelle Mead: Okumaya devam etmelisin :)

İlk aldığın müzik albümü ve en sevdiğin grup hangisi?

Richelle Mead: İlk albümüm The Bangles'dan Different Light'tı. Favori grubum ise U2.

Yazdığın bütün seriler arasından en sevdiğin hangisi?

Richelle Mead: Hepsini çok seviyorum! The Georgina biraz daha özel çünkü ilk yazdığım şeydi ama her bir seride sevdiğim farklı şeyler var. 

Buz Öpücük filmiyle ilgili herhangi bir haber var mı?

Richelle Mead: Henüz yok! Hala beklemedeyiz. :)

Vampir Akademisi'nin gişedeki düşük performansı hakkında ne düşünüyorsun?

Richelle Mead: Umutluyum! Film, seriye pek çok yeni okur kazandırdı - ki bu ŞAHANE. Okurlar bayıldı ama film yeni izleyiciyi fazla cezbedemedi. Kitabı okumamış pek çok kişi 'vampir' içeriğinden dolayı korkuyla yaklaştı. Filmin ne kadar iyi olduğunun yayılmasını umutla bekliyoruz :)

Kan Sözü'nün de çizgi romanı çıkacak mı?

Richelle Mead: Güzel soru! Bilemiyorum çünkü en son çıkan (Gölge Öpücük) çizgi romanının nasıl bir sonuç aldığından haberim yok. Yeni bir tane çıkmasını GERÇEKTEN umut ediyorum!

Hikayeyi Rose & Adrian'la bitirmeyi düşündün mü? (Tanrı'ya şükürler olsun ki öyle yapmadın!)

Richelle Mead: Rose'un kaderinin nasıl ilerleyeceğini en başından beri biliyordum :)

Bir gün Sydney'in Son Fedakarlık'taki düşüncelerini okuma şansımız olacak mı?

Richelle Mead: Bunu daha önce hiç düşünmemiştim - harika bir fikir! :) Ama bunu yazmak için zamana ihtiyacım olacak.

Vampir Akademisi filminin Brezilya'da vizyona çıkarılmaması kararı hakkında ne düşünüyorsun?

Richelle Mead: Beni çok üzüyor çünkü Brezilya'da çok fazla tutkulu hayranlarımız var. Bu durumda elimden hiçbir şey gelmiyor ama umarım fikirlerini değiştirirler. 

Vampir Akademisi Venezuela'da vizyona girecek mi? Bazı insanlar girmeyeceğini söylüyor ve bu durum beni çok üzüyor :(

Richelle Mead: Maalesef bilemiyorum! Umarım vizyona girer. Bu tür kararlar ülkelerin distribütörleri tarafından veriliyor. 

En sevdiğin film?

Richelle Mead: Seçim yapmak çok zor! Yüzüklerin Efendisi, Amelie, Better Off Dead'i seviyorum ve evet, Happy Gilmore'ı bile. 

Bizi ne kadar seviyorsun?

Richelle Mead: ÇOK FAZLA! *kalp*

Bebeğin nasıl? Onunla birlikte hayatın normale dönmeye başladı mı? Seni tekrar online görmekten çok memnunuz!

Richelle Mead: Bebeğim çok iyi, sadece beni biraz fazla oyalıyor! Hem onu kucağıma alıp hem de aynı zamanda yazabilmeyi dilerdim.

Kanbağı'nın 6. kitabını yazmaya başladın mı? Ya da nasıl bitireceğine dair bir planın var mı?

Richelle Mead: Henüz yazmaya başlamadım ama nasıl biteceğini biliyorum, hatta ismi bile hazır!

Kanada'ya bir imza gününe gelmek gibi bir şansın var mı?

Richelle Mead: Şu aralar fazla seyahat edemiyorum ama olabilir! Özellikle Vancouver, çünkü bana oldukça yakın. 

Neden Adrian'ı yalnız bıraktın? Rose'la ilişkilerine bayılıyordum!

Richelle Mead: Kanbağı'nı oku ve Adrian'a neler olduğunu gör :)

Spoiler: Sydney'in götürüldüğünü öğrendiğinde sence Rose ne kadar sinirlenecek?

Richelle Mead: Yaşanan olayların ne kadarını bildiğine göre değişir. Silver Shadows'da Adrian, Rose'a gidiyor ama ona her şeyi anlatmıyor!

Spoiler: Yakında daha fazla Romitri (Rose & Dimitri) görme şansımız olacak mı?

Richelle Mead: İkisi de Silver Shadows'da yer alacak!

Çeviri: elwiens

4 yorum:

  1. Ohaaaaaaaa Çok güzel bir haber romitri silver.... Olacakmış aaaaaaaaaaaaaaaa :D çok mutluyum -selin

    YanıtlaSil
  2. Richelle Mead'i gerçektende çok seviyorum.Zevkleri bile çok iyi özellikle Yüzüklerin Efendisi'ni sevmesi ve favori gruplarını filan görünce bayağı sevindim.Diğer serileride keşke ülkemizde yayımlansa ne mükemmel olur.Richelle Mead'a güveniyorum.Eminim diğer kitaplarıda muhteşemdir.Tabii yinede Vampir Akademisi'nin yeri bambaşka her zaman.Yani benim için :') Bu arada spoiler'ları okudum ve tanrım! ROSE VE DIMITRI'nin olduğu bölümler olan bir kitap sanırım Ateşli Kalp.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, The Fiery Heart'ta da Rose & Dimitri var, hatta Lissa & Christian da var :)

      Sil
    2. okudun mu?

      Sil