20 Mayıs 2013 Pazartesi

Richelle Mead 'Vampir Akademisi' Kast Haberleri Hakkında Konuşuyor

Richelle Mead'den kast haberleri hakkında mesaj var:

Vampir Akademisi filmindeki en önemli rolleri kimlerin canlandıracağı belli oldu! Siz ne düşünüyorsunuz bilmiyorum millet ama ben Gabriel Bryne'ın ismini gördüğümde fangirle bağladım. Yakın zamanda filmle ilgili daha büyük bir post yayınlayacağım ama şimdilik Penguin Books Avustralya'nın sizler için hazırladığı listeye bakabilirsiniz. Şöyle bir not düşelim; Eddie ilk filmde yer almayacak -ki kitapta da çok az yer alıyordu zaten. Filmde çok az rolü olacak biri için çok muhteşem bir oyuncu bulmak zor ama Buz Öpücük/Frostbite çekilirse (ilk filmin başarı elde etmesi için dua ediyoruz) eğer o zaman elimizde Eddie'nin Strigoi sahneleri için pek çok potansiyel isim olacaktır. 

Şunu söyleyerek kapatmak istiyorum ki oyuncuların son zamanlarda yer aldıkları projelerden farklı karakterleri canlandırdıkları bazı resimlerini gördüm. Ama siz şuanki Zoey ve Danila'nın saçlarını görene kadar bekleyin...

ZOEY VE DANILA'NIN SAÇLARINI GÖRMEK İSTEYENLER EL KALDIRSIN? Evettt! Hepinizin el kaldırdığını görür gibiyim! HAHA!


Çeviri: elwiens

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder